MuscleMeat
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #6.961
Commentaar op straat: "Kijk hem, l**ghoofd".
Zou wel door het nieuwe kapsel komen :laugh:

• #6.962

kijk: https://www.youtube.com/shorts/MweXn_0wE2I

Schermafbeelding 2025-04-02 143839.png

Van de appels worden mijn spieren voller, ik heb vandaag al 8 appels op. Dadelijk ga ik wat dingen met eiwitten eten.

• #6.963
Ik kan ook beter helder nadenken als ik veel appels eet.

• #6.966
Thx, ik moet wel mijn nek weer gaan trainen denk ik want die zie er uit aan de dunne kant...

• #6.970
Door het magnesium citraat supplement heb ik in mijn broek gescheten tijdens wandelen net... Geen fijne wandeling

• #6.973
1000089387.jpg

77 kg

• #6.975
Ik vind de rug nu wel ok, het enige wat ik hoef te doen nu is dieper gaan in de cut zodat ook de voorkant van mijn lichaam er goed uit ziet
In 2022 toen ik droog was had ik een goed lichaam met alleen maar ring pullups en wandelen

• #6.977
Pineapple kennende zou hij maar zo meerdere tabletten tegelijkertijd hebben kunnen nemen. Een hoge dosis magnesium kan, indien het lichaam er niet aan gewend is, laxerend werken.
Mijn geheugen is slecht dus het kan zijn dat ik er perongeluk 2 had gepakt gister in plaats van 1
Misschien moet ik daar gewoon een wekker voor zetten...

Mijn geheugen is slecht dus het kan zijn dat ik er perongeluk 2 had gepakt gister in plaats van 1
Misschien moet ik daar gewoon een wekker voor zetten...
Twee zou voor een zindelijk iemand geen problemen moeten opleveren. Niet toevallig gecombineerd met een fikse hoeveelheid drugs?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven