MarkGripStrength
Huge Freak
- Waardering
- 7.081
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe danDoor het magnesium citraat supplement heb ik in mijn broek gescheten tijdens wandelen net... Geen fijne wandeling
Ik denk niet dat het daadwerkelijk door de magnesium kwam
Pineapple kennende zou hij maar zo meerdere tabletten tegelijkertijd hebben kunnen nemen. Een hoge dosis magnesium kan, indien het lichaam er niet aan gewend is, laxerend werken.Ik denk niet dat het daadwerkelijk door de magnesium kwam
Mijn geheugen is slecht dus het kan zijn dat ik er perongeluk 2 had gepakt gister in plaats van 1Pineapple kennende zou hij maar zo meerdere tabletten tegelijkertijd hebben kunnen nemen. Een hoge dosis magnesium kan, indien het lichaam er niet aan gewend is, laxerend werken.
Twee zou voor een zindelijk iemand geen problemen moeten opleveren. Niet toevallig gecombineerd met een fikse hoeveelheid drugs?Mijn geheugen is slecht dus het kan zijn dat ik er perongeluk 2 had gepakt gister in plaats van 1
Misschien moet ik daar gewoon een wekker voor zetten...
Pfff beter uit dit topic blijven.Twee zou voor een zindelijk iemand geen problemen moeten opleveren. Niet toevallig gecombineerd met een fikse hoeveelheid drugs?