XXL Nutrition

Daan's log - Starting Strength

Dips na BP is inderdaad zwaar, merk zelf ook een groot verschil. Wel twee heerlijke UB oefeningen!

Lekkere training hoor. Denk ook dat je je triceps al wat had vermoeid met de Bp en dat je dat merkte me je dips. Als je ze maar lekker aanpakt toch.:thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
Dips na BP is inderdaad zwaar, merk zelf ook een groot verschil. Wel twee heerlijke UB oefeningen!

Zeker.

Lekkere training hoor. Denk ook dat je je triceps al wat had vermoeid met de Bp en dat je dat merkte me je dips. Als je ze maar lekker aanpakt toch.:thumbup:

Normaal zit er altijd een DL tussen maar zou dat zoveel verschil maken? zou eerder denken dat ik dan juist minder energie heb.

Goede training hoor. Als je de dips direct na een BP PR doet lijkt het me logisch dat ze zwaarder voelen. Fijn dat je schouder zo goed gaat, doe rustig aan met de dips :)

Thx lkk :) Zal zeker rustig doen.

Gewicht lijkt nog steeds steady omhoog te gaan, woog vanochtend 88,9 kg. 9 dec zat ik 87,2. Dus dat is 1,7kg in een maand. Vreemd is wel dat 30 dec. nog op 88kg zat dus die laatste 0,9kg is er in 1 week bij gekomen... Major vet gains?

Net ook m'n eigen lichaamstat log gechecked en ben vanaf 24 oktober tot nu 4,1 kg lean BW gegained, wat neerkomt op 2,2kg vet. Dus dat is ongv. 30% van totale gains.... is dat niet beetje veel?

Kloppen die getallen dan wel echt? Maar volgens mij is dat helemaal niet veel, dat is gewoon omdat je hebt zitten bulken. Daardoor krijg je dat, denk dat het in een cut en een clean bulk dat aantal procent lager zal liggen. Gewoon door blijven knallen, je kunt makkelijk 90 kg wegen beest!

Ja zal wel niet helemaal kloppen, weegschaal is de betrouwbaarst niet, en huidplooimeter zit er na mijn idee 3 a 4 % naast (hij geeft nu 10% aan). Maar goed het verschil zou wel moeten kloppen, dus ik denk dat die 4,1 en 2,2 in principe wel kloppen (merk dat extra vet zelf ook wel, vet op m'n buik is behoorlijk toegenomen).

Maar die 90kg gaan we makkelijk halen :p denk alleen dat ik niet lang daarna wel ga beginnen met een cut. Vind het echt teveel vet worden.

Lekker droogstaan voor de zomer :D

Ja man moeten wel op tijd beginnen! :D

Gelukkig toch ff tijd kunnen vinden om te trainen, ff lekker ontspannen.

Squat

3x5 75kg

Steek me kont nu verder uit en dat gaat stuk beter

Military Press

3x5 37,5kg

Lukt me deze echt niet zonder naar achteren te leunen

Pendlay Row

3x5 62,5kg PR

Lekkah

Chinups

2x8 BW -20kg

Standing Calf Raises in smith (excl. stang)

70kg
90kg
70kg

Reps vergeten, vind het echt lastig om zwaar te gaan zonder last in m'n rug te krijgen.

Seated Calf Raises in smith (excl. stang)

3x12 80kg

echt een wereld van verschil met 's ochtends trainen, dit word m'n nieuwe trainingstijd.

Mooie PR op de row!

Goede training! Je bent gewoon geen ochtendmens, Daan! :)

Mooie training man gaat stukken beter dan in de ochtend zo te zien. Lekkere pr gezet.:thumbup:

Lekkere training man!

Ben je er nog, Daan?

Yup net eindpresentaties gehad dus will update soon.

À das ook belangrijk hoe ging je presentatie? Zien je trainingen wel weer komen dan:D

Ben benieuwd kerel!

Nou t*ring stressvol geweest dus afgelopen week, elke dag van 10 uur 's ochtends tot 1 uur 's avonds gewerkt en vannacht niet geslapen. Presentatie is helaas niet zo goed beoordeeld, (7) normaal haal ik altijd hoger tijdens dergelijke projecten, maar passie was ver te zoeken deze keer...

Anyway back to what's important: heb de meeste dagen m'n voedingsschema nog wel kunnen volgen, maar afgelopen 3 dagen eet ik echt als een anorexia patient. Dus zit me nu weer ff helemaal vol te vreten :P heb niet echt gelogged maar toen ik nog voedinschema volgde was ik al 1,5kg afgevallen... dus weet niet hoe erg het nu is. Morgen de schade opmeten, toch mooie methode om aftevallen als je niet van cardio houd :P

Helaas geen tijd meer gehad om te trainen van de week, maar heb wel aardig chinups en pushups gedaan, al is het alleen maar voor het idee.... Zal wel aardig wat kracht verloren zijn.

Maar goed genoeg geluld morgen gaan we er weer vol tegenaan, heb er zin in!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven