Fitness Seller

Daan's log - Starting Strength

• Topic Starter Topic Starter
Gister tijdens het eten in slaap gevallen :roflol: dus volproppen gister is niet gelukt...

Vanochtend gewogen en zo weinig gegeten dat ik niet naar de WC moest, dus gewicht is eigenlijk iets lager. Gewicht schommelde rond de 86,3kg en 87,2 kg (ik zat op 88,9) dus +2KG BW verloren. Las laatst ook dat een lagere temperatuur voor een hogere meting zorgt op de weegschaal, en aangezien het de laatste dagen echt ijskoud is het prob nog minder.

Wat ik ben verloren aan gewicht is helaas ook geen vet, want middelomtrek is hetzelfde gebleven & huidplooien zijn behoorlijk omhoog gegaan. :(

Zometeen trainen, kijken hoeveel kracht ik verloren ben.

Tijdens het eten in slaap vallen, dat is ook een kunst! Succes met trainen!

Sec 6 met trainen

Welkom terug! Wat je in zo korte tijd verloren hebt, zit er ook zo weer aan hoor. Succes met de training!

Eindelijk weer getraind, heerlijk!

Alleen helaas niet echt een goede training, kracht is dramatisch omlaag gegaan op meeste oefeningen, stond te trilllen op m'n poten tijdens squat, en de MP voelde als een ton..

Squat

3x5 72,5kg

Military Press

1x4 35kg
2x5 32,5kg

Om te huilen dit, paar maanden geleden zat ik nog op 40kg, en techniek is nog steeds klote.

Pendlay Row

3x5 60kg

Deze gelukkig niet heel veel kracht kwijtgeraakt, maar gebruikte wel meer dan normaal m'n rug

Ab pulldown

2x15 30kg

Chinups

Was deze vergeten dus thuis nog gedaan 2x7 BW :) hou echt van pull oefeningen.

Is niet helemaal een goeie indicatie van hoe erg kracht verminderd is, ben natuurlijk nog niet helemaal opgeladen & uitgerust, dus kijken hoe het aan het einde van de week gaat.

Is toch nog netjes or.
Nu weet even goed slapen en eten en je bent zo weer was je was.:thumbup:

Goed dat je weer begonnen bent Daan, je bent zo weer terug op niveau!

We will see, zie het zelf niet zo positief in. Ga denk ik toch niet eind januari cutten. Eerst ff kracht op respectabel niveau krijgen, doel is nu 100kg squat, 70 bench en row, 130kg DL, maar dat haal ik probably niet voor de cut (denk nu over 2 maanden ofzo).

Squat je onder par Daan? Dan is het zeker netjes als je al snel de 100 haalt.. Ik heb een 1RM van 85 :o. En kracht is echt snel terug. Als je genoeg slaapt!!! Anders heb je net zoals ik echt k*t trainingen :(

Uiteraard. Zou idd zeker netjes zijn, ooit, lang geleden zat ik nog op n 3x5 85kg :p, maar goed daar kom ik voorlopig nog ff niet aan. Slapen komt iig wel goed nu lekker een maand lang vrij, dus kan zo veel slapen als me lief is.

À lekker toch word eten als een beest trainen als een beest en slapen als een baby?:D

Een maand vrij !? Jelly :o
Dan zou ik zeker veel slapen, eten en trainen!

Haha ja, al dat harde werk toch nog ergens goed voor geweest :D

---------- Post toegevoegd Fri 18 Jan 2013 om 21:49 ----------

Oke training numero 2, en laatste van deze week.

Niet echt heel bijzonder maar wel lekker getraind.

Squat

3x5 75kg

Grip was lastig, bar begon weg te glijden bij de ''zware'' gewichten, butt wink zit er nog steeds in, en stond af en toe toch ff te trillen. Maar afgezien van dat wel lekker diep en goeie squats, volgende keer verhogen.

Bench Press

3x5 60kg

Ik was echt doodsbang dat ik hier weer al m'n kracht was kwijt geraakt, maar was een eitje, . Grip nog steeds beetje iffy maar beter. Denk dat ik op de MP toch de zwaarste klap heb gehad qua kracht losses.

Deadlift

1x5 100kg

4de rep met slechte techniek de rest perfect. Had er wel moeite mee.

Dips

6x BW
5x BW

Heel erg voorzichtige dips omdat deze toch killing blijven voor m'n schouder.

Seated calf raises in smith

3x8 80kg + stang

Toe Press

Vergeten hoeveel

Mooie training man valt toch wel mee met je kracht verlies zo zien.

Thx dude, ja valt opzich wel mee, alleen op de MP is het echt dramatisch.

Toch netjes hoor Daan, komt wel goed met jou! Veel massa pakken!

Ik ga je log volgen ^^
De MP had ik altijd problemen mee, kwam gewoon niet hoger in gewicht totdat ik het
afwisselde met een push press en dan zo explosief mogelijk.

Ja ik ga in principe wel omhoog met de MP maar hij is de laatste tijd gewoon drastisch slechter geworden, ik zat op 40kg, nu op 32,5kg. Plus techniek vind ik bij deze erg moeilijk, heb heel snel de neiging naar achteren te leunen.

Ja ik ga in principe wel omhoog met de MP maar hij is de laatste tijd gewoon drastisch slechter geworden, ik zat op 40kg, nu op 32,5kg. Plus techniek vind ik bij deze erg moeilijk, heb heel snel de neiging naar achteren te leunen.

Had ik ook, daarom doe ik hem seated. Vind hem dan een stuk fijner :)

Terug
Naar boven