Daantje Groot
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 147
- Lengte
- 2m
Gister tijdens het eten in slaap gevallen
dus volproppen gister is niet gelukt...
Vanochtend gewogen en zo weinig gegeten dat ik niet naar de WC moest, dus gewicht is eigenlijk iets lager. Gewicht schommelde rond de 86,3kg en 87,2 kg (ik zat op 88,9) dus +2KG BW verloren. Las laatst ook dat een lagere temperatuur voor een hogere meting zorgt op de weegschaal, en aangezien het de laatste dagen echt ijskoud is het prob nog minder.
Wat ik ben verloren aan gewicht is helaas ook geen vet, want middelomtrek is hetzelfde gebleven & huidplooien zijn behoorlijk omhoog gegaan.
Zometeen trainen, kijken hoeveel kracht ik verloren ben.
dus volproppen gister is niet gelukt...Vanochtend gewogen en zo weinig gegeten dat ik niet naar de WC moest, dus gewicht is eigenlijk iets lager. Gewicht schommelde rond de 86,3kg en 87,2 kg (ik zat op 88,9) dus +2KG BW verloren. Las laatst ook dat een lagere temperatuur voor een hogere meting zorgt op de weegschaal, en aangezien het de laatste dagen echt ijskoud is het prob nog minder.
Wat ik ben verloren aan gewicht is helaas ook geen vet, want middelomtrek is hetzelfde gebleven & huidplooien zijn behoorlijk omhoog gegaan.

Zometeen trainen, kijken hoeveel kracht ik verloren ben.

hou echt van pull oefeningen.
. En kracht is echt snel terug. Als je genoeg slaapt!!! Anders heb je net zoals ik echt k*t trainingen
, maar goed daar kom ik voorlopig nog ff niet aan. Slapen komt iig wel goed nu lekker een maand lang vrij, dus kan zo veel slapen als me lief is.