Daantje Groot
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 147
- Lengte
- 2m
Zo merkte nu al dat ik een stuk meer energie had. Heb mezelf gelukkig nog wel in kunnen houden. Spieren & knieën voelen ook een stuk beter, enige wat nog steeds pijnlijk is (en erger lijkt te worden) is m'n onderrug en schouders, toch de fysio nog maar eens laten kijken.
Overigens nog een minder prettige indicator van progressie: Heb flink striae op linker glutes en zowel links als rechts striae van m'n hip flexors tot het midden van m'n quads.
Deload week
Squat
5x 40kg
5x 60kg
5x 85kg
Normaal zou ik al moeite hebben met die eerste 85kg, maar dat viel nu erg mee, techniek was ook erg goed.
Bench Press
5x 30kg
5x 45kg
5x 62,5kg
Volgens mij heb ik techniek nu echt goed te pakken.. enige wat nog problematisch blijft is grip, nog steeds last in m'n polsen. Deze keer wel wat breder gepakt en dat maakte wel verschil (maar nog steeds niet goed).
Pendlay Row
5x 30kg (zonder neer te zetten)
5x 40kg (zonder neer te zetten)
5x 60kg
Abs
wat crunches gedaan
Geen noemenswaardige training uiteraard, maar wel mooi om te zien dat ik meteen al verschil merkte, ook mooie gelegenheid om ff goed naar techniek te kijken.
Overigens nog een minder prettige indicator van progressie: Heb flink striae op linker glutes en zowel links als rechts striae van m'n hip flexors tot het midden van m'n quads.
Deload week
Squat
5x 40kg
5x 60kg
5x 85kg
Normaal zou ik al moeite hebben met die eerste 85kg, maar dat viel nu erg mee, techniek was ook erg goed.
Bench Press
5x 30kg
5x 45kg
5x 62,5kg
Volgens mij heb ik techniek nu echt goed te pakken.. enige wat nog problematisch blijft is grip, nog steeds last in m'n polsen. Deze keer wel wat breder gepakt en dat maakte wel verschil (maar nog steeds niet goed).
Pendlay Row
5x 30kg (zonder neer te zetten)
5x 40kg (zonder neer te zetten)
5x 60kg
Abs
wat crunches gedaan
Geen noemenswaardige training uiteraard, maar wel mooi om te zien dat ik meteen al verschil merkte, ook mooie gelegenheid om ff goed naar techniek te kijken.
Laatst bewerkt:

?
Daarna met lege bar gekeken of ik grip kon verbeteren, lijkt beter maar is lastig te zeggen met leeg gewicht.
. Weet niet of m'n polsen erger worden of dat het aan de smith lag, maar dit deed helemaal pijn aan m'n polsen.