Daantje Groot
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 147
- Lengte
- 2m
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx. Ja gewoon niet helemaal netjes uitgevoerd af en toe wat scheef, niet een goeie rechte lijn en ietwat trillerig.
valt ook wel mee hoe slecht deze is... Overhead press daarentegen 
Slechte grip, slechte techniek & onbalans in m'n borstspieren (linker lijkt stuk groter).... that's my guess anyway
Techniek en grip worden welke elke keer beter, in het begin was techniek echt bagger namelijk, nu is het 100x beter. Voorderest merk ik ook wel dat het steeds beter gaat, begin ook steeds beter die mind muscle connection te maken en dat komt m'n uitvoering wel ten goede. Moet me er wel nog even op focussen om evenveel kracht met beide kanten van m'n lichaam te zetten, maar dat gaat ook steeds beter... Dus ja plan van aanpak, is beter worden over tijdvalt ook wel mee hoe slecht deze is... Overhead press daarentegen
![]()
wat doe je in week 2 dan? & hoeveel per week doe die mp push dan?
Ah oke thx. Ik zal ff kijken hoe t nu gaat met de press. Rug is beter, en heb de tijd dus ik kan nu als het goed is eindelijk ff onafgebroken progressie maken, als dat op niks uitloopt ga ik dat van jou ff proberen. En deed je die cycle maar een keer dan? Dus je deed 1 week push press daarna 1 week hoge reps overhead press en daarna weer zoals normaal?
missch maar wat extra calorietjes erbij gaan pakken... olie in m'n shakes, extra boterham zoiets...Paar jaar blijven vreten en trainen en dan ben je echt een big mother****er!, goeie stats!

Bedankt jongens!
Nee is helaas geen spierpijn, beetje in dubio hoe ik dat maandag aan ga pakken, fysio is aantal dagen naar curacou dus ik kan helaas niet langs voor nog een behandeling, dus een beetje de vraag of ik dan maandag wel of niet moet gaan deadliften. Wou ook hoger gaan squatten maar dat zal er dan ook wel niet inzitten.