AndroidHealthClinic

Daan's log - Starting Strength

• Topic Starter Topic Starter
Ja sucks, wil morgen toch wel graag proberen kijken wat ik kan, als ik last krijg stop ik wel meteen. Maar is het proberen waard zo schiet ik ook weinig op ben de afgelopen 2 maanden amper op geschoten, heb alleen in het begin heel even goede lineaire progressie kunnen maken.

Oke, succes morgen!

thx

t*ring druk in de sportschool, werd overspoeld door captain UB's. Ging bij BP halve minuut weg om m'n flesje bij te vullen en ze hadden alles al bijna opgeruimd. Krijg ik vervolgens het commentaar dat ik al 5 min weg was :roflol: arrogante mofo's.

Squat rek ook bezet, maar had toch niet zwaar gekund dus maar leg press gedaan.

Seated sled leg press

1x5 120kg
1x5 130kg PR
1x5 140kg PR

Stembanden doen pijn van het grommen :o

Bench Press

3x5 63,5kg PR

Weer ietwat wiebelig, maar wel beter, had denk ik 65kg wel gehaald. Geen last van pols overigens.

Deadlift

1x5 90kg

Heel voorzichtig gedaan, en niet zwaar, was wel te doen.

Dips

7x BW
6x BW

Kon het niet zien maar volgens mij voor het eerst onder Par.

Standing ab pulldown

15x 30kg
15x 35kg

Rug blijft klote, knieën ook niet helemaal top meer. Woensdag afspraak met andere fysio dus we will see.

Laatst bewerkt:
Nette PR's kerel!

Mooie training en mooie pr:thumbup:

t*ring druk in de sportschool, werd overspoeld door captain UB's. Ging bij BP halve minuut weg om m'n flesje bij te vullen en ze hadden alles al bijna opgeruimd. Krijg ik vervolgens het commentaar dat ik al 5 min weg was :roflol: arrogante mofo's.

Hahaha, maandag is altijd Chest day!!! XD en daarom vermijd ik die dag.

Bij ons is het zo fcking druk abnormaal en alle bankjes dumbbells bench is gewoon bezet.

Donderdag/vrijdag is het gewoooon lekker leeg.

thx brah

ja toch

---------- Post toegevoegd Mon 28 Jan 2013 om 22:45 ----------

Hahaha, maandag is altijd Chest day!!! XD en daarom vermijd ik die dag.

Bij ons is het zo fcking druk abnormaal en alle bankjes dumbbells bench is gewoon bezet.

Donderdag/vrijdag is het gewoooon lekker leeg.

Ja kan helaas niet anders, volgende keer maar wat eerder gaan. & vrijdag is echt heerlijk trainen idd :D

Mooie bench PR ondanks irritante "captain UBs :)"! Ik neem vaak een handdoek mee, eigenlijk puur als territoriumafbakening voor dit soort gevallen :). Succes bij Fysio morgen.

Thx kerel. Ja doe ik ook altijd maar deed ze niks.....

Ziet er overigens naar uit dat de afgelopen twee weken weer voor niks waren. Heb koorts, kreeg net nog net mn ontbijt weg maar zie het niet meer zitten om nu nog die misselijkmakende shakes weg te werken. Nu maar ff pitten en hopen dat mn immuunsysteem sterk genoeg is dat het binnen paar dagen weg is.

Hele mooie training Daan! Mooie PR's! Overigens goeie deadlift man.
Ik had vandaag ook last van mijn pols bij de bench press :(
Veel beterschap i.i.g. Ik voel me de laatste week ook al niet helemaal lekker (griep)
Het is nog niet zo erg geweest dat ik de hele dag plat had moeten liggen, gelukkig.
Alleen gisteren had ik een moment van dat ik echt niet kon trainen.

Bedankt man! was overigens deload gewicht van deadlift, dus niet heel bijzonder :p
Polsen juist nu voor het eerst geen last, als je last heb zou ik ff je grip evaluaren.
Beterschap ook.

Bedankt man! was overigens deload gewicht van deadlift, dus niet heel bijzonder :p
Polsen juist nu voor het eerst geen last, als je last heb zou ik ff je grip evaluaren.
Beterschap ook.

Thanks, jah idd. Ik denk dat ik onbewust mijn pols gebogen hou, ik ga er opletten volgende keer.

Goed bezig hoor Daan, mooie PR's op de bench en LP!

Thx rffnck :)

Nou gaat nog steeds niet echt goed dinsdag echt uit het niets doodsziek geweest, 40 graden koorts, gewrichtspijn etc.. Dag daarna leek het eigenlijk al over te zijn, maar blijf de hele tijd toch in verhoging/koorts zone zitten. Misch maandag maar naar de doc gaan als het dan nog niet over is want krijg een beetje het idee dat er iets meer dan een normale verkoudheid aan de hand is. Erg veel buikpijn, zuur, duizeligheid, gewrichtspijn en soms ook behoorlijk stekende pijnen in m'n buik & zij tijdens pissen (niersteen?)

Voeding de eerste dagen redelijk bij kunnen houden maar krijg kom nu al snel 1000 kcal per dag te kort :(

Hopen dat het nu snel klaar is, want ik word gek van dit passieve gedoe, wil trainen! :D:D

Het zit je allemaal niet mee Daan! Eerst blessures en nu dit .. Veel beterschap!

Klinkt niet goed daan. Hopen dat het me valt en geen nierstenen zijn kan behoorlijk pijnlijk zijn. Veel beterschap en hoop snel weer een training te zien van je!

Beterschap Daan! En gewicht dat je tijdens ziekte verliest heb je zo weer terug hoor!

Beterschap Daan! En gewicht dat je tijdens ziekte verliest heb je zo weer terug hoor!

Bedankt man :)

Klinkt niet goed daan. Hopen dat het me valt en geen nierstenen zijn kan behoorlijk pijnlijk zijn. Veel beterschap en hoop snel weer een training te zien van je!

thx. Voel me vandaag wel een stuk beter, alleen nog af en toe last van m'n zij/buik, dus daar nog ff goed op letten maar ik kan prob maandag wel weer trainen.

Het zit je allemaal niet mee Daan! Eerst blessures en nu dit .. Veel beterschap!

Bedankt gozer :) ja is erg vervelend, progressie begon net weer beetje goeie richting op te gaan & cut zal binnekort toch echt moeten beginnen dus dan sta ik weer stil :(

Terug
Naar boven