AndroidHealthClinic

Daan's log - Starting Strength

Sterke Pendlays hoor, en mooi dat de Squats weer goed gaan.

Goed gedaan kerel! Met die standing calf raises ga je al goed zwaar. Doe ze zelf het liefst met wat lichter gewicht en een betere ROM, als ik ga verhogen heb ik al snel een minimale ROM.

• Topic Starter Topic Starter
Sterke Pendlays hoor, en mooi dat de Squats weer goed gaan.

Ja bedankt :)

Goed gedaan kerel! Met die standing calf raises ga je al goed zwaar. Doe ze zelf het liefst met wat lichter gewicht en een betere ROM, als ik ga verhogen heb ik al snel een minimale ROM.

Ja klopt, ik zit nooit echt op te letten met gewicht van die standing calf raises en was nu duidelijk te zwaar, was erg minimale ROM. Moet ff een goed basisgewicht vaststellen zodat ik ze wat meer methodisch kan gaan trainen.

Laatst bewerkt:
Was echt stervens druk, kon me kont niet keren & de hele tijd mensen die met je willen praten, werd er helemaal gek van, kon geen rust vinden. Jammer dat ik niet anders kan dan op maandag trainen. Ondanks dat wel echt lekkere training.

Squats

3x5 80kg

Rechterbeen was enorm dominant, merkte het alleen niet op omdat ik niet naar m'n reflectie kijk. Volgende keer ff goed op letten. Voorderest wel goed te doen, lekker diep.

Bench Press

3x5 65kg PR

Ging lekker :) beetje aan het twijfelen of ik volgende keer 66,5kg of 67,5kg zal doen.

Deadlift

5x 105kg

Ging goed, volgende keer 110kg pr poging.

Dips

7x BW
6x BW

Standing ab pulldown

15x 35kg
10x 40kg

Mooie training man!!! En lekkere PR op je BP, hopelijk bij je volgende training ook je deadlift met 110KG SEC6!

Back on track! Sterk hoor. Hoe is het met eten en je BW nu je weer beter bent?

Sterke training Daan! Mooie PR op je BP

Mooie training man!!! En lekkere PR op je BP, hopelijk bij je volgende training ook je deadlift met 110KG SEC6!

Back on track! Sterk hoor. Hoe is het met eten en je BW nu je weer beter bent?

Sterke training Daan! Mooie PR op je BP

Thx dudes, was lekkere training, hele lichaam is nu echt bekaf :D

BW schommelt nu al aantal dagen rond de 88kg, vraag me beetje af of ik wel genoeg eet, maar ik eet nu in principe meer dan toen ik op 88,9kg zat.
Heb wel behoorlijk wat extra vet aan ziek zijn over gehouden, dus over 3 weken gaat de cut erin, is nu echt te veel.
Als het goed gaat is dat net genoeg tijd om nog ff goede progressie op m'n krachtstats te maken, & aantal doelen te halen.

Weer een PR erbij, gaat goed!

Lekker bezig geweest Daan!

Squat ging goed dus dat maakt voor het gevoel meteen een goede training, ook al zitten er wel paar fails in.

Squat

3x5 82,5kg

Voelde goed, lekker diep weer. Beter in evenwicht als de vorige keer.
Wel moeite arch in m'n rug te houden & hip drive zat er niet goed in, dus daar volgende keer aan werken.

Overhead press

5/5/4 37,5kg Fail

Toch weer enorm moeite, d8 dat ik techniek nu redelijk te pakken had maar zal ik nu toch weer moeten evalueren.

Pendlay Row

3x5 65kg PR

Goed te doen, miste wel wat explosiviteit imo.

Chinups

6x BW
5x BW

Toch wel redelijk vermoeid van de pendlay row, dus haalde nu stuk minder als normaal, moet echt ff een andere plek vinden om deze te doen, want nu word ik alleen maar gehinderd

Standing ab pulldown

15x 35kg
10x 40kg

Moet morgen echt ff wat literatuur in gaan kopen, cut staat nu op de planning over iets meer dan 2 weken, dus wil burn the fat feed the muscle gaan kopen aangezien dat toch wel essentiele kennis schijnt te zijn.
Voorderest ook maar eens starting strength aanschaffen, wil nu echt ff m'n techniek perfectioneren, snap niet dat ik dat boek niet eerder heb gekocht :o

Mooie training hoor. Doe je nou echte lowbar squats, met de stang op de achterkant van je schouders?

Bedankt :)

Low bar ja.

Laatst bewerkt:
Mooie training daan! En en mooie pr weer.

Lekker squat man! Doe ik je niet na ;)

Weer een PR er bij, mooi!

Bedankt mannen!

Pff duidelijk minder energie deze training, daarnaast ook gedurende de hele training buikpijn :( moest echt ff alle zeilen bij zetten om er nog wat van te maken.

Squat

3x5 85kg

Diep maar deze keer toch aardig moeizaam. begin me nu wel steeds meer te focussen op m'n quads & dat maakt het een stuk beter te doen, wanneer ik voel alsof ik hem niet meer omhoog krijg, klaren m'n quads op een of andere manier toch makkelijk de klus.

Bench Press

3x5 66kg PR

Techniek was minder deze keer, kreeg de laatste rep maar net boven.
Goed dat ik toch niet zwaarder ben gegaan want dat had ik niet omhoog gekregen (thats what she said......... sorry :o)

Deadlift

5x 110kg PR

Erg moeizaam, m'n kop was zo rood als een tomaat.

Dips

7/6 BW

Onder par :)

Triceps extension

8/12/8 12kg

Barbell curl

12x 26kg
8x 28kg

Ja ik weet het hopeloos zwak :( ben niet zo goed op de curls

Toe press & rotary calf

Smith was bezet, dus maar wat gefreestyled.

Terug
Naar boven