Daantje Groot
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 147
- Lengte
- 2m
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
).
misschien afgelopen vrijdag toch m'n triceps te hard gepakt, zie je toch weer hoe gevoelig die balans van SS is.
geloof dat bijna 75% van m'n tijd die ik aan BB besteed op gaat aan lezen over techniek/blessure preventie/rehab etc.Gelukkig geen hernia! Bench is toch niet slecht. Je was de afgelopen 2 weken flink gestegen op de bench, je kan niet elke training een PR zettenToch bijna 5 reps op 70kg gehaald, en volgende keer pak je die vijfde ook!
hopelijk volgende keer 70kg om het echt af te maken.Gelukkig geen hernia! Misschien wel slim om toch juist je core te trainen en beetje te stretchen om flexibiliteit te houden!
Mooi man ben blij voor je dat je geen hernia hebt zou misschien wel verstandig zijn on je core nu goed te trainen dat word meestal bij de Fisio ook aangeraden zeker bij wat langere mensen heb zelf die boodschap 2 jaar geleden gehad toen ik 3a 4 keer per jaar rug klachten had. Verder mooie Bp man gaat lekker vooruit 70kg is al een mooi gewicht man!![]()
Gewoon langzaam cutten dan en redelijk hoog op je eiwitten gaan zitten en kijken om wat extra isolatie oefeningen erbij te pakken voor je LB zodat je ze wel wat meer kan belasten.
Op onderhoud eten totdat je weer op je werkgewichten bent. Vet tot die tijd laten zitten. Nu cutten zou idd zonde zijn ivm te veel spierverlies.

Waarom zou je dan weer meteen beginnen met squatten en deadliften? Ga dan op een rustig niveau verder. En als je vind dat je VP te hoog is nu, hoef je echt niet meteen zwaar te cutten. Gewoon op onderhoud eten of 200cal eronder. En dan doe ik na de training meestal 20 minuten cardio met 10 minuten interval in totaal. Het geeft mijn stofwisseling gewoon echt een lekkere boost en de resultaten merk ik snel![]()

Thnx man zal eens kijken! weet alleen niet zeker of ik wel veel herhalingen mag doen
Wat betreft spierverlies, dit is me eerste cut dus weet niet precies hoe erg dat dan zou zijn, als dat dan toch wel meevalt... misch dan gewoon beginnen met cut als ik weer redelijk wat volume kan pakken, gewicht daarbij gelaten.
Ja de rug, eens de pijn daar begint, ben je er niet gauw klaar mee. Sterkte!!! En als het niet beter wordt ga je echt toch mri en dergelijke moeten laten doen!!!!

haalde de 8ste & 7de rep net niet.