crashcool
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 45
- Lengte
- 1m94
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja man, mn armen hebben echt maanden "vastgezeten" rond de 36cm maar nu ik wat voorzichtige isolaties heb toegevoegd gaan ze opeens groeien.
Die isolatie oefeningen voor je armen heb je toch nodig. Eigenlijk voor de meeste spiergroepen is isolatie op den duur wel goed om te groeien.
Hm, ook maar eens wat isolatiewerk voor de armen doen dan. Maar meestal heb ik er geen puf meer voor. Goed getraind weer, en nog een Avatar ook nog! (geen idee wie of wat dat is)![]()
die tennisbal houd ik erin, hoop dat het voor jou ook goed werkt!
maar ben bang dat er misch toch iets meer aan de hand is
beginnersgains ftw!

Dat is medius en/of minimus. Het eerste wat je kan doen is een tennisbal tussen jouw een muur en een glutes (je kan de bal in een sok doen als hij blijf vallen) doen en dan rollen over de pijnlijke plek, beetje zoals dit:
http://www.youtube.com/watch?v=xKtGLQW5pwU
En dan blijven herpositioneren totdat je de pijnlijke plek vind). afhankelijk van hoe stijf de spier is kan dat behoorlijk pijn doen & als je hem echt goed raakt kan je hem ook door je hele been voelen schieten.
Wat stretches erbij zijn ook een goed idee.
Bv.: kruis je benen (ik geloof je linker over je rechter) en buig naar voren alsof je je hamstrings stretched, alleen dan wel met een rechte rug
Ga op je rug liggen, met gestrekte benen & haal je rechter knie naar je linker borst toe
Ga zitten en leg je rechtervoet over je linkerknie (zoals je mensen ook wel eens ziet zitten, dus niet benen over elkaar maar daar tussen in) en leun (met rechte rug) naar voren.
Hoop dat je er wat aan hebt![]()

Kijk daar heb ik wat aan !
Ja ik was al begonnen met een tennisbal, lijkt wel alsof het 1 grote triigerpoint plek is echt pijnlijk
Stretchen helpt ook? dat wist ik niet. Meteen ff proberen haha
bedankt man en sterkte nog ! iK Hoop snel weer wat harde trainingen van je te lezen