Jespeeer
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 95
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

. Doe hem met licht gebogen armen. CK = creatine kinase, beetje ingewikkeld verhaal maar m'n dermatoloog noemt dat altijd m'n spierenzymen.. komt erop neer dat als je zwaar getraind hebt die flink omhoog schieten (naar ongv. 400 - 600)(of als je hart problemen hebt, maar ik ga maar vanuit dat ik daar geen last van heb).Heb trouwens enorme onbalans in me lats. Van achteren valt het niet op maar als ik een front latspread doe, is m'n linker lat minstens 2x kleiner... Misch maar goed dat ik m'n hoofdoefening met dumbbells doe.
. Aangezien je dus aan het poseren bent, komen er pics? 
Thx bro
Haha, ik doe nooit db sp in mijn blote bast dus ik zou het niet weten.
Pics komen er idd binnekort aan, denk wanneer ik afgebouwd heb naar onderhoud, over twee weekjes ofzo.

krijg je als je elke keer opgebroken word door blessure's ziektes etc.Ik doe altijd alles bloot
Nee maar zo zie ik meestal dat mijn romp een normale evenwijdige V heeft haha. Ik denk zeg maar eens wat, maar her komt steeds dommer over
Oh en ben benieuwd hoe je er bij staat nu!
zal je niet uitlachen. Nee klopt als ik zo'n front abdominal pose doe is ie minder erg, zo'n front lat accentueert het natuurlijk wel erg.

Lekker Daan, mooie bench! Hoe bevielen de pullovers? Doe ze zelf nooit eigenlijk.