XXL Nutrition

Daan's log - Starting Strength

Ah dat is zeker een lekkere training voor je benen!

• Topic Starter Topic Starter
Haha ja, loop nu nog rond als een gehandicapte, echt alles doet pijn :D

Benen training geskipt omdat ik nog veel spierpijn had, ik denk een goede beslissingen, want m'n CK waarde was vannochtend 3000 (normaal was ie altijd rond de 600 - 800, en normaal waarde is 200). Ook nog bij de fysio geweest, ondanks de pijn was de spanning deze keer over het algemeen een stuk lager. Hoop dus dat het nu beter moet gaan.

Bench Press

3x6 65kg

DB row

3x8 24kg

Pff dat ging een stuk minder makkelijk als de vorige keer

DB SP

3x10 12kg

Iets beter opgewarmd dus ging beter met m'n schouder.

CG pulldown

3x10 55kg

DB pullover

3x10 20kg

Opzich lekkere oefeningen is alleen lastig om diep te gaan, zeker bij de laatste set voelde het echt alsof m'n schouders af zouden breken als ik dieper ging.

Reverse flyes

3x10 6kg

Triceps extension

2x12 14kg

easy

Ez-bar curl

12/11 25kg

Net niet gehaald voelde m al branden bij 3de rep :o

Mooie training Daan. Pullover doe je die met een dumbbell of met een barbbel en gestrekte of gebogen armen? En waar houd die ck waarde in? Hmm veel vragen van de keer.:D

Thnx bro. Dumbbell, daarom staat er DB :P. Doe hem met licht gebogen armen. CK = creatine kinase, beetje ingewikkeld verhaal maar m'n dermatoloog noemt dat altijd m'n spierenzymen.. komt erop neer dat als je zwaar getraind hebt die flink omhoog schieten (naar ongv. 400 - 600)(of als je hart problemen hebt, maar ik ga maar vanuit dat ik daar geen last van heb).

Oké had er nog nooit van gehoord. Klinkt enig zins interessant is wat meer over opzoeken. Lijkt me ook niet dat je al last zou hebben van hart problemen. Db zal ik wel overheen hebben gelezen.

Tenzij je aan de medicijnen zit, niet heel erg interessant hoor :)

DB row 3x8 24 kg :trollface:

Nee grapje, nette training hoor kerel! Volgens mij druk je al meer op de BP dan ik :(

Come at me bro, volgende keer pak ik ff 3x12 40kg :cool:

Nee ik had eigenlijk verwacht dat ik die 24kg makkelijk kon pakken, maar dat viel nog tegen, kan stuk beter volgende keer.

Thnx kerel! Ik moet tot op heden nog eens een keertje 70kg drukken, dus BP valt wel mee.

Heb trouwens enorme onbalans in me lats. Van achteren valt het niet op maar als ik een front latspread doe, is m'n linker lat minstens 2x kleiner... Misch maar goed dat ik m'n hoofdoefening met dumbbells doe.

Heb trouwens enorme onbalans in me lats. Van achteren valt het niet op maar als ik een front latspread doe, is m'n linker lat minstens 2x kleiner... Misch maar goed dat ik m'n hoofdoefening met dumbbells doe.

Knowthatfeelbro.jpg

Mijn rechter lat lijkt ook kleiner bij mij haha. Maarja als ik bijvoorbeeld dumbbell shoulder press doe, dan ziet het er best gelijk uit :). Aangezien je dus aan het poseren bent, komen er pics? ;)

No homo

Thx bro

Haha, ik doe nooit db sp in mijn blote bast dus ik zou het niet weten.

Pics komen er idd binnekort aan, denk wanneer ik afgebouwd heb naar onderhoud, over twee weekjes ofzo.

Thx bro

Haha, ik doe nooit db sp in mijn blote bast dus ik zou het niet weten.

Pics komen er idd binnekort aan, denk wanneer ik afgebouwd heb naar onderhoud, over twee weekjes ofzo.

Ik doe altijd alles bloot :D

Nee maar zo zie ik meestal dat mijn romp een normale evenwijdige V heeft haha. Ik denk zeg maar eens wat, maar her komt steeds dommer over :(

Oh en ben benieuwd hoe je er bij staat nu!

Nou kom maar met die foto's ben benieuwd hoe je er nu bijstaat is al weer even geleden dat je foto's heb geüpload.

Niet al teveel veranderd hoor, hoop vet erbij beetje spier :p krijg je als je elke keer opgebroken word door blessure's ziektes etc.

---------- Post toegevoegd Wed 20 Mar 2013 om 22:35 ----------

Ik doe altijd alles bloot :D

Nee maar zo zie ik meestal dat mijn romp een normale evenwijdige V heeft haha. Ik denk zeg maar eens wat, maar her komt steeds dommer over :(

Oh en ben benieuwd hoe je er bij staat nu!

Haha maakt niks uit hoor :heart: zal je niet uitlachen. Nee klopt als ik zo'n front abdominal pose doe is ie minder erg, zo'n front lat accentueert het natuurlijk wel erg.

Lekker training, dumbbell pullover is tog groten deels borst?

Hoe gaat het met je rug?

Thnx bro! grotendeels borst ja, maar voel hem ook aardig in m'n borst.

Rug gaat ... ehm beter voor zover ik dat kan zeggen, ik moet nog steeds ff een afspraak te maken met de doc om te kijken wat er nou precies aan de hand is. Ik heb nou niet echt last omdat ik gestop ben met squatten. Het is iig geen hernia, en ook geen discopathie.

Lekker Daan, mooie bench! Hoe bevielen de pullovers? Doe ze zelf nooit eigenlijk.

Weer LB training, merkte al dat m'n spieren nu een stuk ontspanner waren blijft alleen 1 spier bij m'n heupgewricht die heel erg pijn doet (weet nog steeds welke dat is). Dus me maar ingehouden, maar dat moest eigenlijk sowieso :p

Bulgarian split squat

3x8 16kg

Denk dat ik bij deze voortaan welk been eerst is ga alterneren, ze zijn pretty much even groot en merk ook geen kracht verschil.

RDL & hyperextensions

Eerste keer dat ik RDL deed, bijna geen gewicht, maar voelde wel meteen raar aan in m'n rug, dus maar snel gestopt en nog wat voorzichtige hypers gedaan.

Leg press

3x10 80kg

Leg curl

3x10 45kg

Single leg calf raise & toe press

Die singles voelde ik voor geen meter, waarschijnlijk door slechte ROM daarom maar nog toe press gedaan.

Incline leg hip raise + miscellaneous

3x15

Rotary calf

Veels te druk dus kon niet doen wat ik wou doen..... :(

---------- Post toegevoegd Thu 21 Mar 2013 om 21:09 ----------

Lekker Daan, mooie bench! Hoe bevielen de pullovers? Doe ze zelf nooit eigenlijk.

Thnx kerel! Ja ik vind het opzich een lekkere oefening, schijnt er goed te zijn, m'n schouders houden me alleen beetje tegen. Kwam er laatst nog leuk artikeltje over tegen: http://www.t-nation.com/free_online...ers_bodybuildings_most_controversial_exercise

Nette training hoor Daan. Kan me ook voorstellen dat als je nog problemen heb met je rug rdl niet echt lekker aan voelt je gebruik toch je rug met het zakken

Terug
Naar boven