Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mooie training weer Daan maar 1 set db liggen in de gym dan je kan ook altijd de cable side raise doen he mocht je nog is niet de juiste Db kunnen pakken.
Lekkere training! mooi dat dumbbell row goed gaat nu!, doe zelf ook met je elleboog rowe voelt stukker fijner.
Kijk deze boy eens hard gaan! Nee echt, netjes bro
Gains will be made! En gaat goed met cardio? Je ziet in ieder geval in de goeie hartslag range. Alleen wat meestal fijner werkt, is om soms even je hartslag flink op te voeren. Dat zorgt ervoor dat je metabolisme een boost krijgt en dus meer verbrand als je op je luie gat tv zit te kijken. Meestal doe ik 5 minuten 135/140, dan 5 minuten veel hoger, 5 minuten 135/145 en dan weer proberen 5 minuten veel hoger. Is goed voor je conditie, maar ook goed voor je verbranding!
maar ik ga vrijdag weer half uurtje doen.... maar wat jij doet is een soort van HIIT dan? Zat daar ook aan te denken, maar ik dacht dat het beter was om je hartslag op 70% te houden omdat je anders spieren gaat afbreken (ipv. vet) + m'n metabolisme verhogen zie ik dus echt niet zitten
wordt nu al gek van al dat vreten, blij als ik straks 2 maanden lang beetje normaal mag eten

. Toen ik telkens 20 minuutjes na de training even wat cardio deed, merkte ik na een week al echt verschil bij de spiegel en op de weegschaal 
Ik ken dat, een paar dagen niet rollen uit luiheid/tegenzin, en alles gaat weer vastzitten. 't Is net als tandenpoetsen, niet leuk, maar als je het laat krijg je spijt. Ik probeer nu in elk geval iedere dag even met de tennisbal te rollen. Lekker bezig verder!

Sterke training, doe je ook warming up, bijvoorbeeld cardio?

Gecondoleerd en sterkte Daan met het verlies van je opa..
Gecondoleerd, met het verlies van je opa.
toen mijn moeder overleed ging vaak naar sportschool om even wat afleiding tezoeken.
Sterkte
Sterkte met het verlies Daan.
Mooi dat je training je helpt om je hoofd leeg te maken. Sterke training nog man.