Vandaag m'n opa begraven, nog wel gaan trainen... maar man o man wat was ik moe, hele week was erg vermoeiend, dus ik was echt compleet uitgeput. Moest op een gegeven moment bijna overgeven. Daarom aantal sets maar ietsjes omlaag gegooid. Enkels voelen wel beter, maar knieën doen wel niet normaal veel pijn, ik kom amper de trap nog af. Gelukkig merk ik daar tijdens het trainen weinig van.
Bulgarian split squat
3x8 22kg
Na het eerste been stond ik al te hijgen alsof ik net 10km had gesprint
Romanian deadlift
3x8 70kg
Deze hele week behoorlijk verwaarloosd qua stretchen/rollen dus was niet erg prettig
Seated sled leg press
2x10 120
Leg curl
2x12 52,5kg
Pijnscheuten in m'n knieën, eens kijken of ik deze op een andere manier kan.
Toe press
4x8 110kg
Lukt me maar niet om echt hard te gaan (met full ROM) op deze oefening
Seated calf raise
3x10 90kg
Verschillende crunches
---------- Post toegevoegd 4 April 2013 om 22:06 ----------
Gecondoleerd nog!
Je zet wel lekkere trainingen neer. Hoe zit het nu met de pijntjes? Al minder last? Want de trainingen lijken op papier meer solide dan eerst, of is dat slechts schijn?
Goed doorbikkelen jongen! Wat is nu je doel? Bulken tot een bepaald gewicht ofzo?
Dankje man. Pijntjes gaan beter ja, heupen, rug pretty much hersteld. Knieën zijn wel echt helemaal naar de klote op het moment. Trainingen zijn vooral meer volume en oefeningen nu, en ik wordt nu niet belemmerd door m'n rug dus daarom ziet het er nu beter uit. Doel heb ik niet echt. Ik ga nu nog een week door met bulken om m'n LB training echt op goed niveau te krijgen en dan ga ik langzaam verlagen om te cutten. Wil niet al te diep gaan want daar heb ik gwn de massa niet voor, hoef ook geen six pack, maar mag wel aardig wat vet vanaf.
Nog gecondoleerd kerel!
Maar wel nog mooie trainingen man!
Dankje bro