- Waardering
- 126
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nette training hoor. Niet al te snel zakken met je kcals he dat je ineens veel gewicht ga verliezen.
Hoeveel kcal eet je nu dan ik zou elke 2/3weken 150 kcal naar beneden gaan.
Nette training, wel oppassen he,
als echt pijn doet haal dan gewoon zware oefening er uit voor 1 week.
Lange blessure is nooit waard voor extra kracht/spier massa
keep up!

Oh ik dacht dat rond de 2800 zat nee dan is het te weinig idd

Weer een mooie training, Daan. Ik doe zelf BOR 80 KG maar ben wel jaloers op je DB Row echt mooi hoor!

Nette training Daan! Goed dat deze Fisio je wel goed kan helpen zou mooi zijn als je straks weer helemaal pijn vrij bent een terug alle oefeningen kan doen.![]()
Lekkere training Daan, ben blij dat de fysio je goed heeft geholpen!
ja erg nice, maar laat ik maar nog niet te enthousiast worden.Goed nieuws en mooie training! Had je al eerder lactosevrij geprobeerd?
Lekkere training, Daan.
Gelukkig heb je nu een betere fysio, want man o man want met alle respect respect je hebt er ook een stelletje prutsers tussen /facepalm
Het mooiste zal natuurlijk zijn als je van de klachten af bent, succes ermee!

Lekkere training Daan nette Incline Bp. Vind het wel apart dat je laat krijg bij een hoger volume.
Hehe, ik had vorige training precies hetzelfde wat jij had met de BP. K*tgevoel is dat /motivationgoesdown
Maar desondanks weer lekker getraint gozer![]()
Weer lekkere training brah! Gaat weer de goeie kant op!
Mooie training. Ik zou die standing calf raise er gewoon uitgooien als je je rug er niet mee vertrouwt. Doe een extra setje seated. Who cares about calves anyway.