AndroidHealthClinic

Daan's log - Starting Strength

• Topic Starter Topic Starter
Zometeen weer trainen, voelt wel raar opeens weer 3x per week net alsof ik een eeuw niet getraind heb :p Opzich wel goed, want weet niet wat de fysio precies gedaan heeft maar m'n knieën voelen opeens helemaal f*cked.

Verder begin ik cut toch wel beetje te merken, cutten op 4000+ kcal en ik verga van de honger :roflol:

Mwoah niet zo'n lekkere training. Wel alle gewichten weer gehaald, maar moest er wel heel erg m'n best voor doen.

BP

7/6 67,5kg

Oh hell yeah! eindelijk progressie op deze ****** oefening. Ging vrij makkelijk, alleen voelde nog wel beetje awkward omdat techniek nog steeds slecht is (wel stukje beter deze keer). Als ik niet zo leeg was geweest had ik makkelijk 8 reps kunnen halen.

DB row

2x6 36kg

DB SP

2x10 16kg

Chinups

10/9 BW -25kg

DB pullover

11/10 24kg

Rear delt flyes

2x10 7kg

Triceps extension

13x 22kg

Barbell curl

15x 12,5kg + stang

Na het trainen ff lekker veel gegeten. Rijst, biefstuk boontjes (totaal 1100kcal), maar ik was potverdomme nog aan het eten en ik kreeg terwijl ik nog 1/3bord met rijst had, kreeg ik al weer honger :roflol: k*t metabolisme heb ik ook :o

Laatst bewerkt:
Nette training Daan lekker dat je nu op de Bp weer vooruit ga. Je metabolisme is weer wel goed voor de bulk dan:thumbup:

Bench gaat vooruit, de aanhouder wint! Cutten op 4000+ kCal wauw. Nou ja, je hebt natuurlijk ook wel de nodige massa te onderhouden. Maar als je ouder wordt zal het verbrandingstempo wel wat afnemen.

Mooie training man! En gratz met je BP!

Eindelijk vooruitgang op de bench, nu doorknallen!

Knieën nog steeds k*t na de vorige training.

Gewicht wordt gestaag lager zit nu rond de 93,4 kg. Mag wel ietsjes sneller gaan dus. Even kijken hoe ik het nou precies beste aan kan pakken. Meer gaan cardio'en? en wanneer dan? of toch minder eten (alleen hoe snel moet ik nou verlagen).

Heb aantal videos van layne norton gekeken, maar snap er nou helemaal niks meer van :p volgens hem is low intensity cardio alleen de eerste week effectief en daarna vrijwel niet meer... dus dan HIIT, maar hoe zit het dan met spierbehoud? i.e. wanneer doe je dat dan? En hij zat dus ook over het verlagen van kcal te vertellen, maar dat als je een snel metabolisme hebt, je lichaam zig weer snel aanpast... allemaal erg vaag, dus ben nu beetje clueless :p

Bulgarian split squat

2x8 26kg

Romanian deadlift

2x8 85kg

Seated sled leg press (narrow stance)

11x 130kg

Leg curl

11x 60kg

Buikspier kwartiertje

Krijg elke training de vraag of ik mee wil doen, en ik zeg altijd nee. Nu werd ik half geforceerd, dus ik denk laat ik maar proberen, ik moet toch nog buikspieren doen. Slecht idee, zwaar klote voor m'n rug, en m'n abs hebben nu enorme opdonder gekregen leuk in de cut :rolleyes:

Single legged calf raise

3x8 BW

mwoah voel er amper iets van

Seated calf raise

2x12 120kg

Wrist roller & wrist curl

Crosswalker cardio

25 min 135 - 140

---------- Post toegevoegd 3 May 2013 om 21:40 ----------

Bench gaat vooruit, de aanhouder wint! Cutten op 4000+ kCal wauw. Nou ja, je hebt natuurlijk ook wel de nodige massa te onderhouden. Maar als je ouder wordt zal het verbrandingstempo wel wat afnemen.

Mooie training man! En gratz met je BP!

Dankje jongens!

Eindelijk vooruitgang op de bench, nu doorknallen!

Doorknallen op bp tijdens de cut? :bang:

Laatst bewerkt:
wat voor schema volg je op dit moment!?

Bovenstaand schema UB/LB (aangepaste versie van de generic bulking routine van lyle mcdonald).

Klote van je knieën man. Desondanks een mooie training :)

Ik doe nog steeds low intensity training hartslag rond de 128, zie nog steeds resultaat.
Als ik klaar ben met de CUT zal ik ff een before/after picture plaatsen in mijn log.
Ik heb alleen ff een tegenvaller atm check mijn log maar :(

Moe training Daan! Kijk anders om cardio te doen op je nuchtere maag alleen een shoop bcaa 's is goed voor vet verbranding en de bcaa's zorgen voor je spieren.

Een je laten dwingen voor een ABS training? Niet echt alpha. Trollface

Klote van je knieën man. Desondanks een mooie training :)

Ik doe nog steeds low intensity training hartslag rond de 128, zie nog steeds resultaat.
Als ik klaar ben met de CUT zal ik ff een before/after picture plaatsen in mijn log.
Ik heb alleen ff een tegenvaller atm check mijn log maar :(

Zal zo eens kijken ;)

Moe training Daan! Kijk anders om cardio te doen op je nuchtere maag alleen een shoop bcaa 's is goed voor vet verbranding en de bcaa's zorgen voor je spieren.

Een je laten dwingen voor een ABS training? Niet echt alpha. Trollface

Haha nee idd :o normaal zeg ik ook gewoon nee, maar ik dacht hey laat ik het dan maar eens proberen.

Aah lekker die vooruitgang op de BP bro! :D

Aah lekker die vooruitgang op de BP bro! :D

Dikke vooruitgang ook; 1 herhaling :rolleyes: nee man blij dat ik eindelijk door dat plateau door ben + het is tijdens de cut dus hopelijk ga ik als ik straks weer voor kracht (3x5) & ga bulken, fftjes dik over de 70kg heen (72,5kg lijkt me mooi).

Mooie training! En dat ondanks last van de knieën! Buikspierkwartier FTW.

Ja Daan, doorknallen tijdens de cut! PR's tijdens de cut is niet zo vreemd hoor

Dit weekend hoop shit van layne norton lopen lezen/luisteren. Wat een ongelofelijke baas is dat zeg, echt een goudmijn aan info heeft die man. Is ook een natural dus ik vind dat sowieso 10x vetter & relateerbaar dan al die juicende monsters (alhoewel indrukwekkend, te groot voor mijn smaak).

Vooral naar de gevolgen van verschillende vormen cardio gekeken (en een beetje voeding), is nu glashelder.
Misschien toch nog maar eens goed kijken naar die cutting guide van hem op simplyshredded.

Mooie training! En dat ondanks last van de knieën! Buikspierkwartier FTW.

Dankje. Haha ja k*t kwartiertje, moet trouwens zeggen dat ik vrijwel geen spierpijn gevoeld heb dus buikspieren zijn blijkbaar in betere staat als ik dacht :D

inb4 ik ben p*ssy en heb geen reet gedaan :rolleyes:

Ja Daan, doorknallen tijdens de cut! PR's tijdens de cut is niet zo vreemd hoor

Ah oke mooi :D maar dat lukt meestal alleen in het begin toch?

BP

7/6 67,5kg

Helemaal waardeloos weer :mad: ging echt voor geen meter, slechte concentratie, pijn in m'n pols, pijn in m'n schouder. Spotter kon ook niet met z'n poten van de stang afblijven, dus weet niet eens zeker of ik hem wel heb gehaald... kijkend naar de eerste paar reps, waarschijnlijk niet.

DB row

2x8 36kg

Ook niet geweldig

Incline BP

2x10 50kg

Iets beter als de vorige keer

Chinups

10/9/ bw -25kg

Lateral raise

2x12 6kg

Chest dips

6x wide grip
4x narrow grip

DB shrugs

2x12 24kg

Barbell curl

13x 15kg + stang

Ook stukje beter

Ik zou die barbell curll er uit gooien teveel stress op de polsen ( bij mij dan)

Gebruik de ez-barbell hierbij voel ik niks

Altijd kloten dat spotters niet weten hoe ze moeten spotte, zeggen ze ja ik tilde bijna niks ja ja

Tog nog nette training! dumbbell rows zijn sterk en incline bp ook

Terug
Naar boven