crashcool
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 45
- Lengte
- 1m94
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lekkere training man geen last van het minderen in kracht door het cutten?
Goede training! misschien de legpress 45 graden gebruiken om calves tedoen , heb je nog een stuen in je rug
Mooie training! Benieuwd hoe de cut zal gaan. Ik vind dat je wel heel goed en gedisciplineerd eet, tot op 100kCal nauwkeurig!

Kuiten in 45 graden op de LP? Dan is de Smith toch veel makkelijker ..

Lekkere been training man. Gewichten op de split squats gaan ook lekker
boh heftige vooruitgang zal een deze dagen ook eens een foto maken en dan van een over 5 maanden hopen dat mijn resultaten vergelijkbaar zijn met de jouwne tegen die tijd
en thanks voor de motivatie nu...
ik heb sinds ik begonnen ben eigenlijk nog geen maand ongestoord progressie kunnen maken (vanwege blessures, ziekte, school e.d.), alleen de laatste tijd gaat het een stuk beter. Dus het is makkelijk te doen (zolang je voeding maar in orde is).
Maar fat burning capaciteiten dan weer niet.Daan bcaa neem je gelijk na het opstaan op je nuchtere mag en na je krachttraining. Ongeveer 20 tot 30 min na je bcaa neem je je maaltijd. Bcaa zorgt er dan voor dat je geen voeding uit je spieren zal gebruiken.
Info gebaseerd op http://www.youtube.com/watch?v=WNgxBfWvIzE&feature=youtube_gdata_player
Zeer interessante informatie zeker het kijken waard! Succes!!!![]()
lang filmpje 

zit nu dus rond onderhoud zoals gepland. Komende dagen ga ik nog meer verlagen en kan de cut echt beginnen. Komt overigens precies goed uit want ik kan deze week maar 3x trainen vanwege koninginnen/koningdag.Nette Training daan! koop geen fat Burner zonde van Het geld

Echt k*t he die blessures altijd wat
Nette training! denk je dat je been blessure komt door bene te trainen of je door houding?