Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oeeeeh! Dat vraagt om een foto!![]()
no homo
Maarja is een lekker gevoel als je vooruitgang ziet, netjes brah!
Lekkere training! Goed te horen dat de cut ook werkt en dat je resultaat ziet![]()

Goed bezig Daan, hopelijk ga je hier de komende dagen ook geen spijt van krijgen. En zoals Jesper zegt, pics?
als mensen dat graag willen zien.. +1 voor pics na de cut! Lekker getraind, Daan. Duimen voor de knieen!

Vandaag me verdiept in protein synthesis en weer hoop shit van muscle college geluisterd. Bijna onmogelijk voor mij om het te maximaliseren, maar zijn toch een aantal dingen die ik wel makkelijk kan tweaken.
HMB bv. schijnt wel erg voordelig zijn tijdens de cut, dus wellicht dat een ideetje is, dosis is alleen beetje onduidelijk.
Voorderest nog creatine, heb er nooit echt veel over nagedacht, maar schijnt toch behoorlijk positief effect te hebben (afgezien van de extra energie, een verhoging in nucleus -> verhoging in capaciteit van synthese). Dus denk dat ik daar ergens volgende week als het stukje minder gaat maar eens me ga beginnen.
Enige waar ik mee zit, is de infamous ''bloat'' en de effecten op acne. Van wat ik gelezen heb zou creatine dit eigenlijk niet tot gevolge moet hebben (en als je echt zeker wilt zijn zou ik nog CEE kunnen nemen), maar ik ben wel benieuwd hoe jullie dat ervaren hebben...
dus hebben jullie last gehad van acne of bloat (vooral in het gezicht) tijdens het nemen van creatine?
Daan heb in het begin eens een maand of 2 creatine gebruikt van bodylab geen last gehad van acne of iets kreeg alleen later op de dag last van hoofdpijn de reden daarvan niet kunnen achterhalen.
Wel vrij veel water bij drinken he.

Hey brah, ik gebruik creatine creapure.. hier ondervind ik ook geen enkele complicaties.
Behalve dat ik veel zaad aanmaak /grapje /nohomo /inb4 flamewars![]()
![]()
voor veel zaad moet je bij l-arginine zijn (srs), vraag me niet hoe ik dat weet

wait wut

Nee dat is juist de reden waarom ik voor HIIT ga. In tegenstelling tot LISS (low intensity steady state) cardio heb je daar totaal geen last van, sterker nog als je het goed doet worden je benen er zelfs groter van. Daarnaast verbrand het ook meer calorieën/vet, wordt je capaciteit om vet te verbranden groter, wordt je conditie ook een miljoen keer beter (squatten vermoeit niet meer). Enige is dat het wel veeeeel zwaarder is als LISS, dus je zal er wel aan moeten trekken
Als je de wetenschappelijke uitleg erachter wil weten (en waarom LISS pretty much een pil voor spierverlies is) moet je ff die stream luisteren die ik laatst poste: http://www.rxmuscle.com/2013-01-11-01-57-36/muscle-college/7694-muscle-college-3-12-13.html worden alle vormen van cardio uitgelicht.
Mooie training Daan volgende keer gewoon zonder assist Chin ups doen moet je nu wel kunnen halen. Wel weer jammer dat je dan weer last krijgt. Je hebt de late tijd niet veel geluk he zo.
dat je het zo goed vol blijft houden
![]()

Jah, ik het geluidsfragment al eens beluisterd, en nu net ff rustig voor gezeten en nog een keer beluisterd.
Zeer interessant eigenlijk, waardoor ikzelf misschien nog wel de overstap wil gaan maken om HITT te gaan doen!
FF vraagje hoe doe jij de HIIT?
20sec rust, 20sec rennen, 20sec rest, etc.. ? (in jouw geval op de spinning bike, ik wil het gaan doen op de loopband)
. Probleem met de loopband is dat je heel moeilijk all out kan sprinten. Ten eerste omdat het gevaarlijk is en ten tweede omdat het met de loopband te lang duurt om op snelheid te komen (daarnaast kunnen sommige loopbanden niet eens snel genoeg). In muscle college 4 leggen ze uit hoe je het evt. op de loopband kan doen, maar ze raden het zeer af vanwege bovenstaande redenen.Trouwens klote van je traps man. Je bench gaat wel lekker voorruit, toppie![]()
maar ik hoop dat het binnen 5 dagen wel weer behoorlijk hersteld is (knocks on wood), het voelt in ieder geval niet te erg, en afgezien van een milde zwelling valt er niet veel te zien.
Pecs gaan opeens ook groeien, heb nou opeens striae bij m'n pecs (gelukkig wel vlakbij oksel dus niet heel erg zichtbaar).Mooie training hoor Daan wel jammer van je knieën valt dan toch tegen als het de afgelopen 2 dagen goed ging.

Niet meteen te fanatiek oppakken Daan, daar loop je echt risico mee. Wel mooie training!
Pijn is ook heel.... inconsistent.