Daantje Groot
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 147
- Lengte
- 2m
Vroeger heeft er wel een orthopeet naar gekeken, maar het enige wat die zij: je hebt retro pattelaire chondropathie, wat pretty much hetzelfde is als zeggen: je hebt pijn
. Problemen die ik nu heb liggen volgens mijn fysio bij een overbelaste IT band, maar voorderest ging het volgens hem wel gewoon stuk beter met m'n knieën en dat als dit weg is alles een stuk beter zou moeten zijn (alhoewel ik altijd voorzichtig zal moeten zijn vanwege m'n xbenen). Klinkt iig plausibel want de pijn zit nu ook op een heel andere plaats dan waar ik de afgelopen jaren last heb gehad, dus het doet vermoeden dat het idd totaal iets anders is (i.e. die overbelaste IT band).
. Problemen die ik nu heb liggen volgens mijn fysio bij een overbelaste IT band, maar voorderest ging het volgens hem wel gewoon stuk beter met m'n knieën en dat als dit weg is alles een stuk beter zou moeten zijn (alhoewel ik altijd voorzichtig zal moeten zijn vanwege m'n xbenen). Klinkt iig plausibel want de pijn zit nu ook op een heel andere plaats dan waar ik de afgelopen jaren last heb gehad, dus het doet vermoeden dat het idd totaal iets anders is (i.e. die overbelaste IT band).

4de interval leek eigenlijk al nergens meer op. Lag op het einde ook 5 min op de grond voordat ik weer beetje kon lopen, en op de terugweg zag ik nog steeds wit voor ogen. Nice.
Huidplooien zitten wel op hun allerlaagste sinds de cut. Maar het scheelt niet veel met een week geleden. Dus misschien gain ik toch nog spier dat het gewicht hetzelfde blijft, maar zoveel kan dat toch nooit zijn?