Fitness Seller

Daan's log - Starting Strength

• Topic Starter Topic Starter
+1
Vanochtend uitgeprobeerd, en maakte idd best wel verschil. Van diezelfde jongen zag ik een filmpje waarin hij de hip-drive van Rippetoe fileert: zoals R hem onderwijst gebruik je je heupen eigenlijk juist *niet*. Zag er vrij overtuigend uit.

Ah ja die heb ik ook gezien. Klopte volgens mij wel wat hij zei. Nogmaals een herinnering dat je niet alles van rippetoe als gospel moet zien. Kan me het filmpje niet helemaal meer herinneren, maar volgens mij was het vooral kritiek opeen filmpje waarin hij het fout uitlegt.

Op zich een redelijke training. Weinig energie (moest ook 's ochtends trainen dus energie was niet top), en de presses gingen allemaal net niet. Wel nog paar kleine PR'tjes gezet, maar duidelijk tijd voor een refeed.

BP

7/5 70kg

Was ik al bang voor, te veel verhoogd omdat ik per se aan de 70kg wou. Ging zelfs een tikkeltje slechter, nou was energie niet helemaal top... maar toch. Volgende keer weer proberen.

DB row

2x8 34kg

DB SP

10/8 18kg

Te lang gewacht bij de laatste rep en daarom de 9de niet gehaald. 1 rep minder als de vorige keer :(

Chinups

2x10 BW -20kg

Stukie beter :)

DB pullover

12/11 24kg

Voor het eerst geen vage pijn in m'n schouder. Al dat strekken begint toch goed uit te pakken, nice :D

Rear delt flyes

12/10 7kg

Barbell curl

12x 17,5kg + stang

Triceps extension

14x 22kg

Supinated Cross Body DB Curl

10x 12kg

HIIT op spinning bike

4x 20sec

Had er helemaal geen zin in. vanaf 3de interval leek ook nergens op, gewoon geen energie meer.

Chin-uuuuuuuups Daan!

Mooie training Daan maar word nu echt tijd voor bw chinups!:cool:

Dan heb ik nergens meer om te chinnen :(

Komop desnoods negatieve !!

Wat zit iedereen nou te haten op die chinups :roflol:

Wtffff assisted chin ups !?:trollface:

Nee grapje man, ik ben er zelf ook echt slecht in haha
Toch weer lekker getraind brah!

Haha bedankt jongens :D

Binnenkort ''intervention meet part chin'' :roflol:

soon.jpg

Hey Daan, Op welke manier doe jij tricep extension?

Mooie training trouwens

Middelmatige training, vorige lb training was natuurlijk top, maar ik had meer verwacht aangezien vandaag refeed was. Ten opzichte van vorige training kracht iets omlaag, nog wel gewicht verhoogd op split squat.

Bulgarian split squat

2x8 28kg

Ging maar net, echt helemaal gesloopt hierna.

Romanian deadlift

2x8 90kg

Stuk slechter als vorige keer

Seated sled leg press (narrow stance)

10x 130kg

Een rep minder, maar ging sowieso erg slecht.

Seated leg curl

10x 65kg

Single legged calf raise & toe press (donkey style)

3x8 BW + stang
12x 110kg

Seated calf raise

2x12 130kg

Crunches / Planks (op bosu ball) / Stomach vacuum

Toch nog een mooie training hoor Daan niet vergeten dat je aan het cutten bent he dus veel kracht winst zal er niet inzitten.

Ik wou net zeggen! Toch een degelijke training brah ;)

Exact. Gewoon goede degelijke training. Die daarvoor was een uitschieter, en nu eens naar boven! Ik las ergens over het 10-80-10 principe. 10% van je trainingen gaat echt k*t, 10% gaat top, en 80% gaat 'gewoon'. En de gainz haal je dus door die 80% gewoon stug vol te houden.

Terug
Naar boven