Daantje Groot
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 147
- Lengte
- 2m
Exact. Gewoon goede degelijke training. Die daarvoor was een uitschieter, en nu eens naar boven! Ik las ergens over het 10-80-10 principe. 10% van je trainingen gaat echt k*t, 10% gaat top, en 80% gaat 'gewoon'. En de gainz haal je dus door die 80% gewoon stug vol te houden.
Uiteraard, hoe training voelt is geen indicatie van je gains... maar toch, niks zo lekker als een training die top gaat

Toch nog een mooie training hoor Daan niet vergeten dat je aan het cutten bent he dus veel kracht winst zal er niet inzitten.
Ik wou net zeggen! Toch een degelijke training brah![]()
Ha bedankt jongens, slecht was hij niet hoor, had alleen verwacht dat hij iets beter als de vorige zou gaan omdat het een refeed was. Ben vandaag ook echt he-le-maal gesloopt, zie ook dat ik gister m'n gebakken eitjes vergeten ben, dus wellicht verklaard dat waarom ik niet zo veel van de refeed merk (en nu zelfs gesloopt ben).
Misch begint m'n kcal toch te laag geworden, heb nu al bijna 1300kcal gesneden, maar nog word ik niet veel droger (kijkend naar m'n huidplooien, en ook qua gewicht overigens zit op 91,4kg)
Mijn huidige cut en refeed schema overigens toegevoegd voor de geïnteresseerde.
Bijlagen
Laatst bewerkt:

maja ik hem over het algemeen alles wel weer kunnen doen.
moest ff snel er door heen gaan als ik nog wou cardio'en
Duurt 1 min en als je echt goede conditie hebt max 2 minuten. Ik doe net iets meer dan 1minuut. Maar het idee is dat je gedurende elke interval (bij mij 20 sec) zo hard gaat alsof je leven er vanaf hangt. Als je dat goed doet, val je daarna bijna van je fiets af. Zag na afloop wit voor ogen, en moest bijna kotsen dus ik denk dat het wel intensief genoeg was
(1min HIIT verbrand bv. al meer dan een uur+ low intensity cardio).