pump beast
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 135
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ongv. 3 weken geleden deed ik dit nog met 67,5kg. Nog een beetje aan het twijfelen of ik volgende training alweer terug naar 70 ga of nog ff 67,5kg te doen
techniek lukte gewoon niet.Ik zie dat je bp 2x8 pakt.. kan je bvb ook 3x5 of 5x5 op 65kg? Zoniet zou ik toch gaan deloaden vriend..

Mie training Daan heb wat geduld met je Bp komt vanzelf wel goed.
ehm ja ik denk als ik nu weer zou gaan bulken ofzo dat ik 3x5 72,5kg zou doen o.i.d. no point in deloading tijdens de cut, volume wat ik nu pak is al een deload. Maar het schema wat ik nu heb loopt rep range 6 - 8, dus vandaar dat ik iig niet gepland 5 reps pak, alleen sinds ik naar 70kg geswitched ben ging het steeds slechter slechter (7/5) en laatse keer (6/4)

Haha ach boeiend Daan, dat komt wel goed! Ik zou dan toch gewoon 67,5 proberen, wie weet heb je een goeie dag![]()

Nou, gelukkig is je fysio iig goed, en dat is toch goed nieuws over je knieën. En die 100kg squat komt heus wel, no hurry.

Klinkt weer niet helemaal lekker man. Hopen dat het van je behandeling is en snel weer kan knallen.
Wat is eigenlijk de reden dat je weer terug naar ss wilt?
ik heb nooit echt lekker progressie kunnen maken dus SS valt nog heel veel uit te halen.Trainingen zijn zo slecht nog niet alleen je Bp word minder. Maar weet zeker dat dat straks wel weer goed komt tijdens de bulk.

Huppa weer 1 rep bij de chins netjes!
Ben 5cm kwijd op mijn benen van 4 maanden geen quad/hamsting oefeningen, Hoe gaat het als je loopt voel je dan ook pijn?
dankje