Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoop dat het binnekort wel beetje beter gaat, want zo is het niet leuk meer. Duurt nu al te lang.
Nette training!, man jammer van bp gewoon maar door blijven gaan , veranderen in setjes zou weinig zin hebben,
Niet elke keer tot failure gaan op bp, help volgens mij ook
Belangrijkste is dat je weer squat toch, kracht en techniek komt vanzelf wel weer terug!
Wat bij mij wel helpt bij squatten is knieen overdreven naar buiten duwen en ook tenen iets naar buiten laten wijzen. Dan gaan knieen automatisch naar buiten toe.
Hoe is leg press trouwens, krijg je daarbij ook last van knieën?
het enige wat ik mag doen is m'n kont naar achter gooien. Het zijn maar quarter squats he
is ook narrow stance, dus tenen naar buiten gaat hem niet worden. Had alleen ff twee keer een normale squat geprobeerd omdat ik het niet kon weerstaan. dit klinkt misschien raar,
maar Daan is het wel waard om elke dag met pijn in je knieën te lopen, niet goed kunnen trainen i.v.m met pijn.
voor dat extra beetje kracht en massa,
Persoonlijk zou ik lange tijd rust nemen. Ik weet natuurlijk niet wat er aan de hand is maar je knieën moeten herstellen wil de pijn weer weg gaan, en je weer rustig kan trainen
of was deze blessure voor dat je begon met traine? i.v.m houding of lengte verschil in de benen?
als je elke keer je knieën belast lijkt mij dat de blessure nog lang blijft, natuurlijk heel erg zonde van die moeite die je er in hebt gestoken en al het trainen . Maar je moet tog ergens de grens trekken zeker als je er zo veel last van hebt.
Klinkt weer vervelend man hopen dat die rust je zo wel wat goed doet dit is gewoon niks zo.
Zou je trouwens wel Lunges mogen doen hier werken je quats ook in mee mits je knieën het toelaten dan natuurlijk.
Oh vandaar, dan is het ander verhaal dan moet je gewoon rustig door gaan, ik hoop echt dat het over paar jaar grote deels verholpen is,

Dus trainen als een vieze gore diehard?
Nee grapje haha
Maar wel echt klote van de pijn enzo man
Je hebt toch dus redelijke vooruitgang geboekt m.b.t je knieen![]()

Respect brah dat je alles nog gewoon doet!
Dat je knieschijf verspringt.. awh wat een k*tgevoel moet dat zijn!
Maar je komt er wel bovenop bro zoals hier boven al gezegd is misschien wat rust.
Het is fkin moeilijk iig als je een blessure hebt, maar komt wel goed keep ya head up!
Nu gewoon doen wat de fysio zegt en hopelijk loont dat.
Blijft aankloten met die knie zo te zien. Knap dat je stug doorgaat, maar ben voorzichtig!

Toch een mooie training Daan. Lekker je chinups nu op bw
Zou inderdaad langzaam ophogen je onderhoud ga nu ook lager liggen als het goed is.
Persoonlijk zou ik nog even door bijten als je bijvoorbeeld 10% in gedachten had,zou ik het proberen te behalen.
je gaat er dan nog paar weken beetje achter uit op kracht maar je hebt wel je doel behaald geeft tog goede boost.
Hoeveel kcal eet je nu?
Hmm is een lastig stukje waar je nu zit dan motivatie vs je doel halen.
Is iets om goed over na te denken.
Persoonlijke mening zou ik gaan voor je doel te halen moet je uiteindelijk wel voldoening aan geven. Daarna lekker uitrusten op vakantie en zodra je terug ben weer knallen in de gym.
dus ik denk dat het gewoon het beste is om nu even weer wat op te bouwen. Verder tijdens de vakantie onderhouden of evt. nog een beetje eraf en daarna kijk ik dan wel of ik weer verder wil cutten. Nieuwigheid van cutten is er nou wel van af, hoop geleerd (achteraf gezien ben ik veels te voorzichtig geweest, 5kg kwijt in ongv. 11 weken), dus die grens is nu minder groot. Cutten op 3200, wat een droom.
Ik begrijp zeker dat je het cutten na zo'n tijd beu bent. Even je batterij opladen wanneer je op vakantie bent & daarna terug aan de bak![]()

stuk beter dan db rows imo.