Net bij de fysio geweest, van wat hij gecontroleerd had was alles gewoon in orde.
Alleen nog het een en ander recht gezet, mobiliteit en stijfheid in spieren was gewoon ''goed''.
Hij weet ook echt niet waarom het bij slechter gaat.
Hij gaat nu eerst nog een collega naar me laten kijken zonder iets over me te vertellen om te kijken wat die denkt.
Als daar niet veel nuttigs uit komt stuurt hij me naar de orthopeet (zou hij overigens sowieso wel doen).
Ik mag van hem wel weer gewoon normaal gaan sporten, dus gewoon full range.
Is alleen even kijken hoe dat gaat, split squats zijn niet echt een optie omdat die bij het naar beneden gaan een te hoge druk op m'n knie zetten en dus een harde knak geven.
Wordt dus, indien mogelijk, weer normaal squatten.
Vraag is nu alleen welk schema ik beste op kan pakken om weer op pre vakantie niveau te komen.
Meteen met Starting strength beginnen of m'n oude schema oppakken maar dan alleen met een normale squat?
Oude schema was toch wel een mooi schema om massa te pakken en bovendien pakte die m'n posterior chain heel goed (die RDL's waren echt killing voor m'n glutes en hams, wat voor mij toch wel belangrijk is).
Starting strength is wat dat betreft iets meer quads gericht.
Zit er zelf aan te denken om iets dergelijks als SS te pakken en die klein beetje aan te passen zodat, meer nadruk op hams en glutes word gelegd met misch nog wat extra assistence voor groepen die met SS worden verwaarloosd (upper chest,rear delt), voor iets meer mass gains.
Even kijken wat voor fb varianten er zijn of anders een eenvoudige UB/LB.
Iemand nog tips/ideeën hierover?
Zo te zien heb je een leuke vakantie gehad. Jammer dat je knieën niet zijn verbetert hopenlijk word je naar een goeden arts door verwezen die je goed kan helpen.
En verder weer lekker knallen
Aah jammer van je knieen man.. Succes ermee! Hopelijk donderdag wel een fijne training
Welkom terug! Jammer van je knieen man, dachf dat rust je wel goed ging doen, maja ook veel gelopen zeg je

Hopelijk binnekort weer knallen brah!
Dankjewel jongens!