budybolder
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 44
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beter iets, dan niets! Toch even lekker tijd besteed in de gym. Wel k*t van die pijn man
Succes ermee bro!
Goed van je maat. Ik ben nu ook de laatste 3 maand met blessures aan het trainen, en toch sta ik er iedere keer maar weer.
We moeten ons aanpassen op onze "beperkingen" wat echt fkin moeilijk is.
Maar ooit zal dit wel over gaan en komen we er wel sterker uit bro, keep on going.
Goed dat je weer getraind hebt wel k*t van de pijn man.
Armen waren toen ook helemaal opgezwollen van het vocht. 
Mwah m'n vmo's voelen nog steeds fcked. Voorderest gaat wel stuk beter, griepje ook bijna weg.
Ga zometeen gewoon proberen te trainen.
thx bra!

(op zich ook niet zo vreemd, aangezien wandelen en cutten over het algemeen ook echt LB killer zijn, vanwege andere spiervezels).Toch geen slechte training Daan pr is wel gelijk een net gewicht![]()
sterke rows jammer dat knieen nog steeds pijn doen vind echt knap dat je nog steeds ervoor gaat de ondanks de blessures
Nee grapje man, toch een nette training! Jammer van de pijnVolgens mij word je oud he bro?![]()
was ik maar weer jong.Is het niet een optie om een tijdje gewoon niet te squatten?
is pas de 2de keer.Dat klinkt allemaal wel serieus, Daan. Als het inderdaad zo zit als hij zegt opent dat hopelijk wel de deur naar een effectieve behandeling. Zou die knieband geopereerd kunnen worden?
Die tweede fysio klinkt trouwens wel beter dan je eigen fysio. Als de MRI uitwijst dat hij gelijk heeft mss overstappen?
Sterkte ermee in ieder geval.