Daantje Groot
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 147
- Lengte
- 2m
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha alright. Als je iets vind wat werkt, laat het weten![]()

alleen zijn mijn bovenbenen nog kleiner 
Mijn kuiten zijn even kleinalleen zijn mijn bovenbenen nog kleiner
5 min pauze is wel erg lang man, minuut of 2-3 zou toch wel genoeg moeten zijn.
Low reps/ high weight voor gastroc ( staand ) en hoog in reps voor soleus (zittend) lijkt fijn te werken. En wat extra calve raises rerwijl je op de bus aan het wachten bent doet ook woderen.
Gewoon voor iedere training een paar setjes calf raises!
Wel weer fijn getraind met geen/minder last van je knieen! Meet jij je bovenbenen/armen/kuiten gespannen of ontspannen?

Goed getraind man! Bench hangt een beetje stil, of zie ik dat verkeerd?
Zou mooi zijn als ik binnen 2/3 weken nou eindelijk eens die 70kg kan pakken.Toch een nette training Daan die squats gaan vanzelf weer beter na een tijdje!
Lekkere training man chinups gaan ook lekker vooruit zo.

Netjes man, mooie stap ook op de squat! Het is toch even geleden dat je zoiets hebt gesquat?

Toch niet of je nu 9 met 5 reps doet p
Of 8 met 6 reps bedoelde wel ten opzichte met voor je vakantie. Vind niet dat het achteruit is hoor een zolang ben je ook nog niet bezig toch vanaf je vakantie.
Opzich is je training niet echt slecht alleen je knieën is gewoon k*t zo. En bij deadlift nooit in de spiegel kijken is niet echt lekker voor je nek.
Kijkuit met die knie man, elke keer dat je door de pijn gaat vertraag je het herstel alleen maar. Kan je msa-e docent er niet wat nuttigs over zeggen(selma?). Anders even langs de praktijk op school lopen, daar zit ik ook met me sleutelbeen. Maar hier kan je slber of je msa docent je meer over vertellen.
Ondanks de pijn toch nog een aardige squat en dl
Wacht nog steeds op gesprek met m'n huisarts voor die doorverwijzing voor een MRI, maar hij is helaas op vakantie.