budybolder
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 44
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is nog hoger als dat het voor de cut was
... 

Lekkere training man voor je lats misschien is een massage nemen. Grote kans dat het hier een daar vast zit. Ook kan je voor je oefening kijken of je je lats kan opspannen, zodat je tijdens je oefening en beter connectie hebt.
kerel kon er dus weer niet vanaf blijven. En dan bak ik er meteen niks meer van. Laatste set ook maar 3 reps zelf gehaald omdat ik niet meer goede techniek & tightness in bovenrug kon houden. 
Altijd leuk van die spotters die niet kunnen luisteren,![]()
Ondanks knieklacht is er toch progressie op de squat te zien,![]()
Is een keer samen trainen bij sigma? Disregard schoolrules, acquire gains.
Deadlift toch mooi gehaald, goede mentaliteit in elk geval! Als core relatief zwak is, misschien nog wat meer oefeningen daarvoor doen, evt ook op rustdagen? (planken en zo)

Jammer dat de squat moeizaam ging, maar hopelijk blijven grote problemen nu wel uit!
al eens gedacht om een paar weken high reps/traag excentrisch te volgen of iniedergeval als vervanging op sommige dagen gedacht? Heb zelf altijd het idee dat dat verstandig voor mensen als wij die altijd blessures hebben 
Valt me nu pas op dat je stronglift achtig schema volgtal eens gedacht om een paar weken high reps/traag excentrisch te volgen of iniedergeval als vervanging op sommige dagen gedacht? Heb zelf altijd het idee dat dat verstandig voor mensen als wij die altijd blessures hebben
Ondanks een mindere training toch weer progressie op squat, ookal resulteerde het in kniepijn..
Ik twijfel om vandaag een extra rustdagje te pakken of niet, morgen ga ik sowieso trainen dus dat zou op school kunnen. Donderdag kan ook als ik vandaag ga. Weet niet welke dagen jouw rooster toelaat?
strong perception.
) Misch ook nog paar andere dagen, maar moet ik beetje schuiven. Welke dagen train jij altijd?Ik heb in princiepe altijd 2 dagen trainen en 2 dagen rust, heb dus nooit vaste dagen. Anders moet je mijn rooster even naast je eigen rooster leggen (f2a). Huidige trainingsdagen zijn waarschijnlijk : vandaag, ma,do,vrij, ma,di,vrij,zat,di,woe,zat, zo etc

Ik heb in princiepe altijd 2 dagen trainen en 2 dagen rust, heb dus nooit vaste dagen. Anders moet je mijn rooster even naast je eigen rooster leggen (f2a). Huidige trainingsdagen zijn waarschijnlijk : vandaag, ma,do,vrij, ma,di,vrij,zat,di,woe,zat, zo etc

Dankje Alex
Hmm als ik hem er zo snel langs leg lijkt volgende week vrijdag het beste (deze week gaat hem sowieso niet worden). Zijn we ook rond zelfde tijd uit![]()