Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

maja wat ga je er aan doen met mijn lengte.Klote van je knieen man... Beter een training dan helemaal geen!

Verder slechte techniek was erg uit balans, linker kant ving het grootste gedeelte op, massive butt wink. Knie pijn was wel minder, voelde alleen op het einde wat, vraag is of dat aan m'n knieën zelf ligt of gewoon m'n waardeloze techniek.
hoe moeilijk is het nou jongens.
verder minder dat m'n bovenrug nog steeds helemaal vol zit met spanning. Met SS was ik half jaar geleden overigens tot 110kg gekomen, dus ik zit nu tenminste met 1 oefening boven m'n oude niveau 

sterke squats en deadlifts! 0,5kg schijven zijn zeker wel klein
Vervelend die knieën, Denk dat techniek wel goed is die 1/2cm kan het niet zo veel erger maken, Denk dat toch pezen en gewrichten zelf zijn
doe altijd 8/12 reps op standing calf raises en 12/15 op seated dat wisselen ik om elke 1/2 weken
Misschien lange broek aan voor deadlifts, zelf train ik ook altijd met korte broek![]()

fcking sterk manis alleen maar beter die kleine schijvjes, zo gaat je bench snel vooruit zonder grote stappen te maken, zeker als je bijvoorbeeld bench press al tijdje doet ga je niet elke training 2.5/5kg er bij doen
In de winter als het weer koud word.... Dan is wel te doen nu zou ik ook even zonder doen.
Maar na loop van tijd voel je steeds minder, bijna zelfde als met blote handen tegen een boxzak aan slaan.
Ja als knieën in onbalans zijn dan wordt de ene meer belast dan de ander wat denk ik ook weer een oorzaak is van ander problemen in je rug.
Harde training jong!
Ik heb volgens mij permanent 2 strepen op mn schenen, niks van aantrekken
Hier de protip voor kuiten, jk zo werkt het voor mij.
Explosie moet je relativeren > gewoon zo hard mogelijk douwen, minder uit de stretch halen door de rep langzamer te laten zakken en dan vol gas weer drukken met je tenen en bovenin even heel kort vasthouden zoday je ook daar niet een soort streth reflex krijgt.
Hetzelfde voor de soleus maar dan met lager gewicht en dus hogere reps.
Seated calve raise van 120fcking sterk man

heb helaas niet zo'n relaxed apparaat. Lekkere training Daan gaat weer de goeie kant op zo. Nette Deadlift!
Was ook erg een lekkere training, niet teveel pijntjes. Deadlift ging lekker idd, zit voor m'n gevoel ook nog flink wat in, die zie ik voorlopig nog niet stallen.Nog een late felicitatie met je heerlijke training bro![]()
Seated Calf Raises in de Smith werkt toch ook prima? Duw daarmee ook 180 weg, zou niet anders willen.