Daantje Groot
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 147
- Lengte
- 2m
Oh no
Aardige training, knieën voelde goed. Schouder daarentegen weer flink geïrriteerd, als het zo doorgaat kan ik straks helemaal niet meer trainen.
Squat
3x5 80kg
Deed weer flink pijn aan schouder. Afgezien van dan ging hij iets beter als de vorige keer, minder een goodmorning. Maar wel erg langzaam, misschien maar resetten, zit nu al 4 trainingen op 80kg. Wel verificatie van chewie dat m'n techniek verder goed was feelsgoodman.jpg

Overhead press
3x5 41kg
Pendlay Row
3x5 62,5kg
Nog steeds waardeloos, elleboog trekt helemaal naar buiten.
Chinups
8/7 BW
L-flies / rear delt flyes / Wall pushups
3x10
Ez-bar curls
15/12 15kg+stang
Skullcrushers (ez-bar)
2x12 5kg+stang
TriEx lukte niet meer vanwege m'n schouder, skullcrushers ging met licht gewicht stuk beter.
Core: Planks / Crunches / lying leg raises etc.
---------- Post toegevoegd 6 October 2013 om 15:26 ----------
Voorzichtig met die schouder. Misschien de training beginnen met de fysio-schouderoefeningen ipv eindigen?
Hmm ja zal dinsdag even vragen hoe hij dat precies bedoelt heeft. Maar doe sowieso altijd voor de training schouder warming up.

. Zelfde geld voor deadlift, probleem bij beide is dat ik niet goed spanning op m'n onderrug kan houden. Ga beide volgende keer maar resetten.
Hele training duizelig, bij de compounds wit voor me ogen, en stond de hele training niet normaal te zweten, na warming up was m'n shirt al zeik en zeiknat. Alsof het 40 graden was en een luchtvochtigheid van 90%. Snap er niks van, eet genoeg, slaap genoeg, overtraining kan het ook niet zijn want ik heb laatste tijd vaak maar 2x p/w getraind met submax gewichten, en voel me verder ook niet ziek ofzo.