Beetje gemixte training. Knieën waren vanouds k*t, squat wou weer niet boteren. Verder dan dat gaat m'n schouder wel steeds beter, aansturing is een stuk beter en ik zie ook in de spiegel dat m'n schouders veel meer naar achteren staan. Grappig wat 2 weekjes aan constant werk teweeg kan brengen. Ook nog BP geprobeerd en die ging ook aardig. Enige wat ik nu nog heb is af en toe een knakje en beetje trekkend gevoel in m'n laterale deltoids als presses doe.
Box squat
3x5 40kg
3x5 50kg
2x5 60kg
2x5 65kg
Massive buttwink. Liet m'n knieën nu nog maar klein stukje voorbij m'n tenen komen, en focuste vooral op het achterover zitten, maar daardoor echt enorme butt wink
Pendlay row
3x5 60kg
Hnnnggg heerlijke contractie in m'n bovenrug, goeie retractie, merkt echt een wereld van verschil door al die oefeningen. Elleboog flared nog maar klein beetje.
Deadlift
2x5 105kg
Mwa, mwa, geen feedback deze keer maar voelde redelijk.
Goblet squats
Ga deze voortaan elke training erin gooien, lees vrijwel overal dat dit kan helpen met butt wink, en merkte ook dat m'n core flink aangesproken werd.
Hip thrusts
Betere glute activatie schijnt ook te helpen, dus deze ook maar erin gegooid.
Single leg standing calf raises / toe press
3x8 BW / 3x8 100kg
Heb de seated er maar even uit gegooid, dit gaat sneller en ik geloof niet dat m'n gastroc's al voorlopen op m'n soleusen (voorzover dat mogelijk is met mijn massa). Vanaf nu alleen met gestrekte knie dus.
Schouderoefeningen: Seated straight back row / wall pushups / rear delt flyes / L-flies / standing pullover
3x15
Lying hip abductions
3x15
Geen curls / extensions meer gedaan. Linker pols zeurde vorig weekend ook al beetje, vanochtend knakte hij plots weer, daarna bij dorsaalflexie scherpe pijn aan duimzijde, en doffe pijn aan pinkzijde. Dus maar eens keer verstandig gedaan.