Jespeeer
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 95
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Damn, ik heb alles ff weer gelezen ben weer helemaal up2date. Veel succes, brah
Succes dan ermee bro! Hopelijk beantwoord hij je vragen allemaal duidelijk
Interessant om lezen.. Heb 2 jaar geleden kijkoperatie gehad om mijn kraakbeen op te kuisen.. Zal eens kijken of ik het blaadje nog heb waarbij er voor en na de operatie foto's zijn getrokken van de effectieve uitgevoerde ingreep en eens posten.
Naar mijn persoonlijke ervaring, heb ik goed en slecht nieuws voor je
Goed nieuws: na 1 week kon ik mijn knie al vrij goed buigen en stapte ik er al op (wel mank maar toch). De 2de week begon ik op een home trainer al los te fietsen (zonder weerstand). 3de week stapte ik al normaal.
Het slechte nieuws (maar ik herhaal is mijn persoonlijke ervaring): Als ik na een 6tal maanden terug ging lopen, kwamen dezelfde kwalen - pijntjes terug. Dus ik denk dat ik momenteel terug met hetzelfde zit.
Zou interessant zijn om te weten te komen of ze je kunnen garanderen dat deze operatie je effectief probleem oplost of we er gewoon mee moeten leven dat dit steeds gaat terugkomen.
Succes ermee!

Goed dat je weer consistent traint
Waarom eigenlijk fb en geen ander schema. En zijn er oefeningen die wel goed zijn voor je knie, bijvoorbeeld leg press of lunges?
En klinkt misschien raar dat ik advies geef over goede bicepsoefeningen aangezien die bij mij slecht groeien, maar ik vind incline dumbbell curls echt een hele fijne oefening. One arm cable curls vind ik ook wel chill, continue spanning erop.

Hammer curls, incline dumbell curls, preacher curls, one arm cable curl, allemaal lekker voor een goeie pomp! 21en met ez-bar/barbell is ook nice![]()

Had zelf dus ook moeite met bicepsoefeningen uitzoeken maar sinds 1 week doe ik die one arm cable oefeningen, ook voor triceps trouwens. One arm pushdown of one arm reverse pushdown, kreeg echt hele zieke burn daarvan![]()
one arm oefeningen zijn bij mij op een of andere manier altijd waardeloos.
).
maar het vreemde is dus dat ik het relatief rustig heb aangedaan, sowieso ben ik pas weer een week weer redelijk aan het trainen. Het is wat man, het piept en kraakt aan alle kanten ..
doet me goed. Morgen light benen dag, dus hopelijk gaat het daarna iets beter, maar voelt allemaal flink ontstoken.Shit man, dat is echt balen. Heel zuur dat juist zo'n gemotiveerd iemand als jij zoveel tegenslagen te verwerken krijgt. Knap dat je toch door blijft zetten.

echt k*t... Je motivatie gaat er ook aan.. balen balen..
Maar ik zou echt nu stoppen met trainen ik zeg dit bijna nooit, Maar je lichaam geeft aan dat er wat mis is en als je zoveel pijn hebt is het in mijn ogen geen optie meer om door te trainen.
Ik ben geen fysio ik weet niet veel van alle gewrichten maar 1 ding is zeker, Door te trainen wordt het erger en erger... :S

Ja dat is waar je had een lichte afwijking in je knieën, ben soms zo vergeet achtig ... sorry dat ik soms dingen 3keer vraag :/ cable curls lijken mij ook niet echt lekker omdat je arm in gekke baan gaat tenzij je een bar neemt.
Ervaar dit zelf ook met 1 arm cable pull downs... Van het wekend 2 dagen rust nemen hopen dat knieën dan wat genezen..