Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat weer de goede kant op! Verstandig bezig! Hou vol, maar hou ook je verwachtingen realistisch (doe je toch wel, maar toch)
zwaar frusterend alleen dat m'n pols nu weer k*t doet.Die fysio gaat mooi kunnen rentenieren met een klant als jij![]()
idd. Maar goed dat ik fysio ben gaan studeren 
Aah toch weer goed getraind brah! Nice dat je BP beter ging![]()
hoe zit dat trouwens de kost? omdat je tegen woordig geen verzekering meer kan afsluiten met een onbeperkt bedrag aan fysio kosten?

Of je doet verstandig en gaat gewoon op school naar de fysio, heb dit jaar zeker 40 behandelingen gehad volgens mij![]()
Of je doet verstandig en gaat gewoon op school naar de fysio, heb dit jaar zeker 40 behandelingen gehad volgens mij![]()

pols voelt beter, maar nog steeds beetje ontstoken. Vrijdag gaan we het weer proberen, nu nog ff 2 dagen rust.

geen idee hoeveel dat weegt. Voorderest ging oefening redelijk, was wat onzeker omdat het niet helemaal top aan me pols voelde. Normaal wil m'n pols nog wel is verder buigen dan goed is op de laatste reps, maar dat kon ik nu dus niet doen dus had het er uiteindelijk toch nog moeilijk mee.
ironie is nu alleen dat ik nu weer last heb rond m'n laterale/anterieure deltoid (peck deck zondag was echt een slecht idee). Voel op m'n schouder na m'n anterieure deltoid nu ook een soort bobbel/onregelmatigheid in m'n laterale deltoid waardoor het net lijkt alsof ik twee voorste koppen heb...

Woah nog 1cm haha. Maarja toch weer fijn dat je getraind hebt. Ook dat je meer naar je lichaam luistert en bepaalde oefeningen vermijd! Nice brah![]()

Lekker snel getraind man. Jammwr dat je je core oefeningen vergeten bent haha. Maarja je weet nu wel dus waar je op moet letten! Dus gewoon trainen wat je fijn vind aanvoelen![]()
Mooie training Daan. Wel klote voor je dat je zo veel Fisio nodig hebt door blessures. Hopenlijk word 2014 een beter en gezonder jaar voor je!