Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom zou je advies vragen aan iemand die maar niet beter lijkt te worden
o'sllivan dat was m idd. Hoe kan je volgens jou de transversus beste palperen? Naar mijn weten ligt de transversus nergens oppervlakkig, maar gister zei iedereen opeens dat je daarvoor in het trigonum lumbale moest zijn... ik zweer toch dat we alleen geleerd hebben dat de internus daar zit.
Gewoon een lichte ab vacuum dus? Zie nog steeds niet wat daar zo moeilijk aan is, iedereen kan dat toch? Laats nog iemand binnen 3sec aangeleerd. Die 10x10 stelt dan ook niks voor... maybe is m'n stabilitieit toch beter als ik dacht al die oefeningen op de bal had ik ook amper moeite mee, alleen als je een bridge moet maken en dan je been optilt, en planks en dan dus je been optilt.
je komt zo wel alles te weten over blessure's natuurlijk niet de leukste weg :S
Als je nu even snel vergelijkt met een jaar gelden; Heb je nu het gevoel dat je meer of minder last hebt?

Palperen in trigonum lumbale? Wat. Sla al je klasgenoten. Gewoon in de buurt/links van je sias. Ligt indd niet oppervlakkig maar contractie is voelbaar. Check google/youtube "palpatie transversus abdominus" zou je genoeg op moeten vinden.
Een hele hele lichte abvacuum dan. Je trekt de navel echt minimaal in, moet namelijk maar zo'n 20% contractie leveren. Wij "gymrats" kunnen spieren redelijk makkelijk geisoleerd aanzetten, gemiddeld persoon weet niet eens hoe die zn biceps flext of quads aanspant.
dat was ook redelijk mijn reactie, maar kerel die de vraag stelde (fysio van academisch instituut) gaf ze dus gelijk. Vond het al heel bijzonder want in m'n atlas of vaiv hl was het nergens te vinden. Maar had m net bij sias gevonden ja, prima voelbaar.
), en die kon m ook meteen. Achja zal wel talent in de familie zitten ofzo 
Hmm goede vraag. Knieën hebben beetje z'n ups en downs gehad dus lastig te zeggen, is echt sinds begin zomer dat m'n knieën begonnen te kraken (wat nu nog erger is) dus wat dat betreft erger + nu nog een pols en schouderblessure, alleen rug is redelijk same (alhoewel ook k*t). Redelijk deprimerend eigenlijk als ik er zo over nadenk
dat was ook redelijk mijn reactie, maar kerel die de vraag stelde (fysio van academisch instituut) gaf ze dus gelijk. Vond het al heel bijzonder want in m'n atlas of vaiv hl was het nergens te vinden. Maar had m net bij sias gevonden ja, prima voelbaar.
Had m dus aan m'n zusje geleerd (vrouwen en hun fixatie op de buik), en die kon m ook meteen. Achja zal wel talent in de familie zitten ofzo
![]()

Een Stasser? Ik heb vorig jaar het vertrouwen in die lui al verloren, word wat als ik er zelf volgend jaar rondloop als 1 van hun![]()
had nog niet de moeite genomen om eens langs te gaan, maar dat belooft wat.Nope, gewoon een fysiotherapeut (althans dat denk) die af en toe les geeft (kfo) op het FG extern academisch instituut (jeweetwel op de homeruslaan).
Maar goed om te horen dat die de STASS ook lekker betrouwbaar zijnhad nog niet de moeite genomen om eens langs te gaan, maar dat belooft wat.

zit nu weer op pre-cut niveau (toen ik nog normaal benen kon trainen) alleen dan met stuk lager v%. Tis wel vooral m'n hams die groter zijn, quads zijn wel enigzins geatrophieerd... maar toch, heb gvd niks anders gedaan dan BW squats
dem genetics.Mooie training Daan. Pendlay row gaat netjes man. Sterk dat je benen weer groeien al squat je zonder gewicht.

Lekkere bp brah!! Ik heb vandaag voor het eerst weer zonder alle schouder/mobiliteit oefmeuk getraind. Ging wel goed.. alleen niet zo fit vandaag.. check me log ( je bent de enige denk ik haha! Ben wss niet zon forumganger lol)
Toch een nette BP! Heb vandaag hele dag gewerkt en crack geslapen, dus mijn kracht zal wel om te huilen zijn zometeen...
Lekkere training Daan, ook blijf ik verbaasd dat je het bw squatten body volhouden.voor je motivatie.