Daantje Groot
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 147
- Lengte
- 2m
Drukke dagen geweest, heb tijdens kerst beetje schijt gehad aan voeding (wat betreft de laatste twee maaltijden), wel geprobeerd zoveel mogelijk te eten, maar niet meer de moeite genomen om kcal te tellen. Resultaat --> 2kg eraf 
Vrijdag nog getraind, gewichten vergeten maar was pretty much hetzelfde als de vorige push training + core & kuiten, geen PR's (wellicht op de extensions).
Net ook nog getraind, weer meer van hetzelfde, blessures allemaal geen verbetering.
BW squats / lunges
Chinups
8/8/7
Epic lange pauze tussen setjes, iedereen wou weer veels te graag lullen. Word nu wel tijd dat ik hier wat meer progressie mee ga maken die 3x8 doe ik nu al veels te lang over, misch maar eens een weightbelt pakken kijken of ik dan wat meer progressie kan forceren.
Pendlay rows
3x?? 50kg
Niet de moeite genomen om te tellen vooral gefocust op goede aansturing.
Preacher ez bar curl
12/11/11 15kg + stang
Klein pr'tje, wel lange pauze weer
Cable curl
3x11?? 6,25kg
Schouderoefeningen: Seated straight back row / wall pushups / rear delt flyes / L-flies / standing pullover
3x15

Vrijdag nog getraind, gewichten vergeten maar was pretty much hetzelfde als de vorige push training + core & kuiten, geen PR's (wellicht op de extensions).
Net ook nog getraind, weer meer van hetzelfde, blessures allemaal geen verbetering.
BW squats / lunges
Chinups
8/8/7
Epic lange pauze tussen setjes, iedereen wou weer veels te graag lullen. Word nu wel tijd dat ik hier wat meer progressie mee ga maken die 3x8 doe ik nu al veels te lang over, misch maar eens een weightbelt pakken kijken of ik dan wat meer progressie kan forceren.
Pendlay rows
3x?? 50kg
Niet de moeite genomen om te tellen vooral gefocust op goede aansturing.
Preacher ez bar curl
12/11/11 15kg + stang
Klein pr'tje, wel lange pauze weer
Cable curl
3x11?? 6,25kg
Schouderoefeningen: Seated straight back row / wall pushups / rear delt flyes / L-flies / standing pullover
3x15

wel zieke pomp erna.
had echt geen energie