crashcool
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 45
- Lengte
- 1m94
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Enfin geprobeerd weer BP te doen maar was niet te doen, voelde onderin alsof m'n pecs uit elkaar gescheurd werden en bovendien niet eens genoeg kracht om een lege stang omhoog te krijgen
Rest van de training daarom gefocust op rekken van pecs/vergroten exorotatie en motor control van schouder . Ging goed volgens mij. Schouders staan weer netjes en aansturing begint ook weer terug te komen, nu alleen nog zwaarder en meer uhv. Voorderest toch nog ff twee oefeningen gedaan om beetje een trainingprikkel te geven. Hey daan,
Gelukkig heb je weer een training kunnen doen. Had alleen wel gehoopt dat je ondertussen hersteld zou zijn. Je instelling is in elk geval super![]()
Mooi dat je weer traint Daan, ga zo door. Wat is UHV?

Eergister op school pols onderzoek gedaan, sindsdien in m'n pink en deel van m'n ringvinger paraesthesieën/hyperalgetische achtige symptomen. Waarschijnlijk m'n ulnaris tijdens het onderzoek ietsje geïrriteerd. Was van plan om vandaag eigenlijk te trainen maar denk dat ik het maar even een paar dagen uitstel, want als ik het erger maak ben ik nog niet jarig.
Die midcarpal-shift vond mijn pols nooit leuk.Die kracht komt weer snel terug brah. Wel pech hebben nu met je vingers... Maar goed, zal niks ernstigs zijn als je even rust![]()
Om die reden wou ik meestal geen proefpersoon zijnDie midcarpal-shift vond mijn pols nooit leuk.
Train je inmiddels helemaal zelf of zit je nog in onder revalidatie begeleiding?
Goed om te zien dat je het weer oppakt Daan! Voel je je goed?
)
Nice dat je form weer strak was bro!
Chin ups vind ik zelf sowieso al zwaar haha, niet echt mijn sterkste oefening![]()