Arno225
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 75
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niks op aan te merken volgens mij, ziet er goed uit!
Kreeg de vorige keer zelf de tip om m'n hoofd iets omhoog te kantelen als je boven bent, aangezien je je rug dan holler is. Ik weet niet of je t nodig hebt, maar mss heb je er wat aan. Gr
Ja iknow. Dit was de enige angle waaruit ik kon filmen. Zal binnenkort een keer proberen om van de zijkant te filmen.Beter volgende keer van zijaanzicht filmen dan is het veel makkelijker om kritiek te geven. Wat mijn opviel is dat het lijkt alsof je nog net boven parralel squat, ik zou echt focussen op dieper squaten
Lb p
Squat
20x8
60x6
70x6
80x6
3x6 90
Deadlift
6x60
6x80
3x100
2x6 120kg
Walking lunge db
3x10 18kg
Legcurl
12x35
2x12 45kg
Had misschien beter 117,5 op deads kunnen doen, maarja. Verder prima sesh, not really sure about this program do..
Waarom zoveel setjes[emoji848] ik zou ook een ander schema pakken

Haha maat, ik heb je toch al een keer in jou log verteld over acclomation sets, oftewel: opwarmen.Waarom zoveel setjes[emoji848] ik zou ook een ander schema pakken
Yeah iknow about the kneecaving..terugkomend op je squats. kom je met lichter gewicht wel atg?
& gedurende de hele beweging, knieën naar buiten duwen, die tikken namelijk naar binnen bij het opkomen.
Ja weet niet echt man, lijkt zo weinig die 2 sets voor deads etc. Vond 4 sets op squat ook wat ja idk chiller ofzo, ligt aan mezelf niet aan het program do.. Mis dat ik zelf wel een beetje ga spelen met een program opzetten.