Arno225
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 75
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 15%
Thnx m8

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx m8

Thanks man! Welkom
Lb2:
Abductor
Voelt goed aan mn heupen, zijn een beetje 'tight'
3x12-15
#nochill
de eerste weer in 2 jaar. 1 van mn doelen is ook om wat flexibeler te zijn met mn diet zeker ook met de december maand komende.+1
Dat komt omdat het vaak varieert wat er in huis is.. Ik heb bijv wel altijd een zelfde ontbijt. Ik heb meestal rond de 2 'staple meals' per dag laatmaar zeggen maar als we bijv pizza of iets dergelijks gaan eten dan geeft tracken me de kans om me daar op aan te passen. Verder is het wel een soort van voedingsschema want heb elke dag sws: ontbijt: havermout pindakaas eiwit fruit yoghurt. Luch brood met kipfilet. En kwark/yoghurt met bevroren fruit.Waarom tel je elke keer je macro's ipv dat je aan een vast voedingsschema vast houd en vanaf daar varieert? voorderest nette trainingen, gaan goed zo te zien![]()
Afgelopen vrijdag 66,5.
Zou wel willen man alleen m'n mobiel heeft heel weinig ruimte..Beste Arno,
kan je een keertje je dl of een andere compound filmen, dat is altijd leuk op logs![]()

Zou wel willen man alleen m'n mobiel heeft heel weinig ruimte..
Zou binnenkort kijken of ik een lift kan filmen![]()
Das juist t probleem met apple :/Gewoon een SD kaartje kopen. Kost je misschien 10 knaak en dan kan je even vooruit.