XXL Nutrition

Growing till 2017!

Hier wordt goed getraind! Sterk gezien je gewicht.

• Topic Starter Topic Starter
Lb2:
Deadlift
10x20kg
5x60
5x70
5x90
5x110kg
5x100

Stiff leg deads:
4x8 62,5
Leg curl
4x15 33kg explosive, slow negative
Hyper ex
1x12 +10kg
1x12 +12kg
1x12 +15kg
Abductor
Voelt goed aan mn heupen, zijn een beetje 'tight'
3x12-15
Cable crunch
4x12 25kg als je terug gaat op mn vorige trainingen zal je zien dat ik ook progressive overload op mn buik met name met deze oef.
Hanging side knee raise
3x20
Vacuum
3x10

Echt lekkere training. 110deadlift was laatste rep een beetje een grinder vorm voelt wel on point do..

Vandaag een beetje een non counting dagje gehad..
Ben voor qualitytime met de fam gegaan dus ik heb een twizl gehad (vanille ijs met toppings) en een oliebol:lick: de eerste weer in 2 jaar. 1 van mn doelen is ook om wat flexibeler te zijn met mn diet zeker ook met de december maand komende.
one dat isnt gonna kill you.

Estimated macro's: 335c 90f 140p

Laatst bewerkt:
Waarom tel je elke keer je macro's ipv dat je aan een vast voedingsschema vast houd en vanaf daar varieert? voorderest nette trainingen, gaan goed zo te zien;)

Hij doet volgens mij IIFYM.

+1

Waarom tel je elke keer je macro's ipv dat je aan een vast voedingsschema vast houd en vanaf daar varieert? voorderest nette trainingen, gaan goed zo te zien;)
Dat komt omdat het vaak varieert wat er in huis is.. Ik heb bijv wel altijd een zelfde ontbijt. Ik heb meestal rond de 2 'staple meals' per dag laatmaar zeggen maar als we bijv pizza of iets dergelijks gaan eten dan geeft tracken me de kans om me daar op aan te passen. Verder is het wel een soort van voedingsschema want heb elke dag sws: ontbijt: havermout pindakaas eiwit fruit yoghurt. Luch brood met kipfilet. En kwark/yoghurt met bevroren fruit.
Ik eet vrijwel elke dag t zelfde op t avondeten na..

In. :thumb:

Goed bezig @Arno225 , wat weeg je nu?

Beste Arno,
kan je een keertje je dl of een andere compound filmen, dat is altijd leuk op logs :)

Zou wel willen man alleen m'n mobiel heeft heel weinig ruimte..
Zou binnenkort kijken of ik een lift kan filmen ;)

Had ik ook paar dagen geleden toen ik ging filmen, is heel kut. Zorg dat je min 200 mb vrijhebt per video, anders stopt hij met filmen tijdens je lift.

Gewoon een SD kaartje kopen. Kost je misschien 10 knaak en dan kan je even vooruit.

Ub power
Bench
2x8 20kg
5x30
5x40
5x50
5x5 62,5kg lekkeeer!
Ohp
4x3 42,5 zwaar..
Pendlay row
4x6 52,5kg
Vind denk ik bb row toch iets fijner..
Pullup
4x6 +3kg
Cgbp
4x6 52,5kg. Cg Voelt altijd on point
Db curl
Barbells waren bezet..
4x6 14kg
Chinup
8xbw
5x +5kg
7x +3kg
Facepull
3x6 20kg
Meer om schouder 'gezond' te houden.. En rear delt vind ik persoonlijk erg aesthetic

En nog wat kettlebell swings.

Was lekkere training!

Moet alleen zeggen dat ik denk ik wat bang ben om te bulken.. Aangezien ik ook +-14/15%v sta.. Als een ex dikkertje blijft t altijd in je kop zitten. Maar ik wil ook gewoon echt groeien nu! Maar ik zou ook zo graag goed lean willen zijn.. Maar ik moet vooral uit me kop zetten dat je niet aesthetic kan zijn met relatief weinig spiermassa..

Nog even en je bonkst meer dan ik :roflol:

Terug
Naar boven