Arno225
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 75
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 15%
Haha hunting that 70kg 5x5
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha hunting that 70kg 5x5
T liefst wat droger staanBlijft bizar hoe dicht je OHP en BP bij elkaar liggen. Niet dat mijn bench/ohp verhoudingen kloppen
Wel goede trainingen, nog doelen voor de zomer?
Cleanbulk tot april, +1kg per maand. Dan in mei/juni erg langzaam cutten, je wilt niet je langvergaarde gains weggooien.
Heb je helemaal gelijk in steen! Ben 31maart jarig dus denk dat ik begin april na mn verjaardag langzaam ga cutten.. En als ik dan goed droog sta gaan we erg lang bulken.Cleanbulk tot april, +1kg per maand. Dan in mei/juni erg langzaam cutten, je wilt niet je langvergaarde gains weggooien.
Was even vergeten dat je nog in de groei zit. Het is dan niet verstandig om te cutten, iig niet diep of snel. Zou dan echt met een max van 1kg per maand proberen af te vallen, waarschijnlijk kan je nog goed veel halen uit recomp.Heb je helemaal gelijk in steen! Ben 31maart jarig dus denk dat ik begin april na mn verjaardag langzaam ga cutten.. En als ik dan goed droog sta gaan we erg lang bulken.
Stay safe brah
Was even vergeten dat je nog in de groei zit. Het is dan niet verstandig om te cutten, iig niet diep of snel. Zou dan echt met een max van 1kg per maand proberen af te vallen, waarschijnlijk kan je nog goed veel halen uit recomp.
Dat is de fout die ik ook maakte, te snel droger willen staan en zo je potentiële gains verwoesten. Je hebt er meer aan om iets langzamer te bulken. Cutten in de groei is behoorlijk slecht voor je, enkel als je echt obese bent (en dat ben je bij lange na niet lol), dan zou je kunnen cutten.
maarja in de lange termijn heb ik er denk ik meer profijt van later als ik nu langer doorbulk. Ben nog altijd bang om te vet te worden.Jep ben ik al mee bezigidee'tje om een x een paar yoga lesjes te doen?, mobiliteit dingetjes opzoeken kan natuurlijk ook.
en als alles vast zit is ook een sportmassage zo nu en dan niet verkeerd haha

. Dus het gaat een cheatdag worden.. Ik probeer me niet teveel zorgen te maken over eten etc. Ik ga genieten met mn familie. Je kan laat maar zeggen dat 'the bulk is real' hahah. Ik ga eventueel mn cals iets verlagen aankomende week en wat cardio als compensatie. Deze maand wordt wel echt vreetmaand. Morgen sinterklaas, 12dec ga ik naar een all you can eat dus daar gaan we ook max gainen, en dan nog kerst. The bulk is real.. Let the gains begin! 
ditSchrik niet als je opeens 2-3 zwaarder bent, dit is gewoon water.
gewoon schijt hebben, alles eten en zoveel mogelijk vlees op je bord gooien, en keihard trainen tegelijkertijd.
Gewoon eten,als je echt bang bent voor vetgains kan misschien een klein beetje strafcardio doen. Schrik niet als je opeens 2-3 zwaarder bent, dit is gewoon water.