XXL Nutrition

Growing till 2017!

Blijft bizar hoe dicht je OHP en BP bij elkaar liggen. Niet dat mijn bench/ohp verhoudingen kloppen :p
Wel goede trainingen, nog doelen voor de zomer?

• Topic Starter Topic Starter
Cleanbulk tot april, +1kg per maand. Dan in mei/juni erg langzaam cutten, je wilt niet je langvergaarde gains weggooien.
Heb je helemaal gelijk in steen! Ben 31maart jarig dus denk dat ik begin april na mn verjaardag langzaam ga cutten.. En als ik dan goed droog sta gaan we erg lang bulken.

Gewicht 1 december 2015: 66,3kg

Lb power
Voelde me helemaal kut.. Energie op 0.. Was echt compleet niey in de zone. Onderrug is tight as f**k.. Ga me binnekort laten masseren want ik zit echt helemaal vast in mn onderrug glute omgeving.. Ik goed gestretcht en gefoamrolled in de hoop dat het wel wat weg zou gaan.. Heb het rustig aan gedaan.

Squat
3x3 95kg wou niet voor 5 ivm al die tightness
2x5 60kg paused
Deadlift
5x60
5x80
5x100
5x90 fucking hell was niet zwaar maar elke keer als ik mn glutes aanspanden knakte mn heupen weer.
Abductor
Dacht mis voelt dit goed op mn tight heupen,onderrug,glutes etc.
3x10
Stiff leg db deadlift
3x8 hetzelfde verhaal als ik uitlokte knakte mn heupen telkens weer open..
Cable crunch
4x12 25kg

Mn onderlichaam zit een beetje vast allemaal knobbels en geknak..

Ben sws niet op mn max gegaan voelde me beetje kut etc.
Maarja. Good days bad days

Lijk misschien een beetje geirriteerd, en dat ben ik misschien ook wel.. Tis gewoon t ging niet lekker terwijl als je aant bulken bent gewoon lekker wilt knallen. Up van gister ging geweldig was echt een lekkere training en tja lb van vandaag was echt waardeloos.. Maar ik moet gewoon inzien iedereen heeft goeie en ook slechte dagen. Ik ga wat meer tijd in stretchen stoppen en ik ga volgende week ook weer lb killen!!

Stay safe brah

Heb je helemaal gelijk in steen! Ben 31maart jarig dus denk dat ik begin april na mn verjaardag langzaam ga cutten.. En als ik dan goed droog sta gaan we erg lang bulken.
Was even vergeten dat je nog in de groei zit. Het is dan niet verstandig om te cutten, iig niet diep of snel. Zou dan echt met een max van 1kg per maand proberen af te vallen, waarschijnlijk kan je nog goed veel halen uit recomp.

Dat is de fout die ik ook maakte, te snel droger willen staan en zo je potentiële gains verwoesten. Je hebt er meer aan om iets langzamer te bulken. Cutten in de groei is behoorlijk slecht voor je, enkel als je echt obese bent (en dat ben je bij lange na niet lol), dan zou je kunnen cutten.

Stay safe brah

Was even vergeten dat je nog in de groei zit. Het is dan niet verstandig om te cutten, iig niet diep of snel. Zou dan echt met een max van 1kg per maand proberen af te vallen, waarschijnlijk kan je nog goed veel halen uit recomp.

Dat is de fout die ik ook maakte, te snel droger willen staan en zo je potentiële gains verwoesten. Je hebt er meer aan om iets langzamer te bulken. Cutten in de groei is behoorlijk slecht voor je, enkel als je echt obese bent (en dat ben je bij lange na niet lol), dan zou je kunnen cutten.

Ja ga ook nog een belt aanschaffen.. Denk dat het ook een beetje te maken heeft met moeite om mn core tight te houden

Ja heb je ook gelijk in steen ben nog jong.. Alhoewel ik wss bijna niet meer groei :( maarja in de lange termijn heb ik er denk ik meer profijt van later als ik nu langer doorbulk. Ben nog altijd bang om te vet te worden.

idee'tje om een x een paar yoga lesjes te doen?, mobiliteit dingetjes opzoeken kan natuurlijk ook.

en als alles vast zit is ook een sportmassage zo nu en dan niet verkeerd haha

Up hyper
Bench
8x20
5x30
5x40
10x50
8x55
2x6 55kg
Db shoulder press
2x8 16kg
1x10 13kg
Incl db press
2x9 17kg
1x11 14kg
Db latteral raise
4x12 7kg
Lat pd
3x12. 35kg,45kg,55kg
Cable row
4x12
Cgbp
2x10 40kg
1x12 35kg
Db hammer curl
3x10
Rear delt fly
3x10

Schouders waren lekker pumped. Is sws 1 van mijn betere spiergroepen.

Lb hyper
Ss ab/adductor
3x10 wou goed opgewarmd zijn ivm tight hips/lowerback
Front squad
12x20kg
12x30kg
10x40kg
10x50kg
10x55kg
10x57,5kg
8x60kg was verrast met hoe makkelijk die 60kg ging was lekker!
Walking lunge
12x 10kg db
2x12 12kg db
12x14kg db
Dumbells in elke hand dus 14kg in elke hand
Legpress
3x12/15
Legcurl
5x12 40kg
Cable crunch
1x12 25kg
3x10 25kg
Calf raise ss hanging knee raise.
3x15

Was lekkere training benen goed pumped.

Ga 5dec lekker genieten met familie ga niet tracken etc.

Morgen 5 december, ik heb kleinere broertjes dus ik vier het nog ;). Dus het gaat een cheatdag worden.. Ik probeer me niet teveel zorgen te maken over eten etc. Ik ga genieten met mn familie. Je kan laat maar zeggen dat 'the bulk is real' hahah. Ik ga eventueel mn cals iets verlagen aankomende week en wat cardio als compensatie. Deze maand wordt wel echt vreetmaand. Morgen sinterklaas, 12dec ga ik naar een all you can eat dus daar gaan we ook max gainen, en dan nog kerst. The bulk is real.. Let the gains begin!

Enige tips op hoe ik dit het best kan gaan aanpakken etc. Zijn welkom ;)

gewoon schijt hebben, alles eten en zoveel mogelijk vlees op je bord gooien, en keihard trainen tegelijkertijd.

Gewoon eten,als je echt bang bent voor vetgains kan misschien een klein beetje strafcardio doen. Schrik niet als je opeens 2-3 zwaarder bent, dit is gewoon water.

gewoon schijt hebben, alles eten en zoveel mogelijk vlees op je bord gooien, en keihard trainen tegelijkertijd.
Gewoon eten,als je echt bang bent voor vetgains kan misschien een klein beetje strafcardio doen. Schrik niet als je opeens 2-3 zwaarder bent, dit is gewoon water.
dit

Gewoon lekker eiwitsen nakken voor leven

Thanks guys! Ga genieten vandaag ;)

Gewicht 7 dec: 68,5 even aankijken wat mn gewicht doet aankomende week.

Terug
Naar boven