XXL Nutrition

Log Eddine: Road to 900kg total

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
mooie log PR man !

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.005
die korte 50mm axle van gijs

• #2.006
Powercleans
3x70
3x80
3x90
1x100 pr
0x100

Vind het k*t dat ik hem niet op me schouders krijg. Iemand suggesties hoe je dat kan trainen? Uiteraard met lichter gewicht oefenen, maar dan nog lukt het met 50kg niet in 1x.

Axle pendlay rows
12x62kg
8x82kg
5x102kg
5x112kg
5x122kg

Zwaar voor grip :D

Inverted rows
3x12xbw
Leuke oefening

Lat pulldown wide pronated
12x70
10x80
8x85
8x80
9x75

Axle curls
15x22kg
8x42kg
12x37kg -> 8x32kg

Hammer curls
15x10kg
9x16kg

cable curls
hallo

Ging lekker op 40gr carbs :)

Vind het k*t dat ik hem niet op me schouders krijg. Iemand suggesties hoe je dat kan trainen? Uiteraard met lichter gewicht oefenen, maar dan nog lukt het met 50kg niet in 1x.

Wat bedoel je met hem niet op de schouders krijgen ?

Dikke axle rows :p

• #2.008
Ik kreeg hem niet op me front delts maar bovenop me borst als je begrijpt wat ik bedoel.
Alleen als ik met 50kg of anders licht gewicht echt ga proberen hem op me schouders te krijgen nadat ik hem al boven heb lukt het wel.

Zo te horen lijkt het dat je niet snel genoeg 'dipt' en/of elbows naar voren slaagt.

Ja bij cleans/snatches is het oefenen wat de klok slaat.
Veel singles doubles op easy weight.

And filmpjes ofcours

Goeie rows maatje, ik heb ook problemen met die cleans man..

• #2.012
mja ellebogen moeten idd verder naar voren, maar dan nog al ligt die met licht gewicht op me schouders voelt het heel onnatuurlijk aan, denk dat dat met flexibiliteit te maken heeft?

zal het volgende keer ook filmen.

Goeie rows maatje, ik heb ook problemen met die cleans man..

Vind het wel leuk om te doen dus wil er wel beter in worden, gewoon lekker blijven oefenen.

Pardon...! Pre workout of over de hele dag?

hele dag, onee 50gr of zo.

ik vind het een stuk makkelijker oefenen met hang cleans.... misschien een tipje... eddine, brandbaar als kerosine

• #2.014
Ja, vond ik zelf ook maar vandaag had ik hier weer zin in.

Heeft het zin om gewoon bij elke training van te voren wat relatief lichte singles met hang cleans te doen?

imo wel. maar waarom lichte? je kan daarna gewoon door naar powercleans... daar kan je over het algemeen toch meer gewicht mee verplaatsen... net als mp voor pushpress idee... doen ook veel mensen

• #2.016
Gewoon easy gewicht zodat ik er alles mee kan.

en oja er zijn benches voor korte stangen en de axle past daarin, supervet wouwie

Laatst bewerkt:
Ik zou gewoon even op youtube een instructievideo bekijken en even thuis de techniek uitproberen... heeft voor mij wonderen gedaan voor m'n pc.

high pulls oefenen, klinkt gewoon alsof de bar niet ver genoeg omhoog komt.

• #2.019
Ik zou gewoon even op youtube een instructievideo bekijken en even thuis de techniek uitproberen... heeft voor mij wonderen gedaan voor m'n pc.

zit bijna de hele dag clean filmpjes te kijken :p kan ze bijna dromen

high pulls oefenen, klinkt gewoon alsof de bar niet ver genoeg omhoog komt.

met lichtgewicht vliegen ze bijna over me hoofd maar kan ik me schouders er nog niet onder krijgen

Sterke RPB training man!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven