- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoe kom je er aan?
ik zit ook rond te kijken om ze te kopen... al heel wat winkels afgebeld maar ze kunnen allemaal niks leveren.
yeah, ik ben op de hoogte van de online shops.. thnx anyway.
feit is dat ik die shit liever gewoon in een winkel om men poot voel dan dat ik hier blind de maat ga zitten gokken. terugsturen en al dat gezeik heb ik allemaal totaal geen zin in

aight dan ga ik eens in de winkel tennisschoenen passen, thnx killer.

Haha wat je met die log aan het vogelen was op de straat, ik dacht al iets van rollouts maar WTF!
haha dat ging niet echt goed, evenals de standing overhead lockout partials, waren ook niet echt succesvol.
oja morgen pushups met 100kg op me rug!!!!
ok dan
ok dan
niet bang dat het probleem met je heupen enzo omzeild ipv aanpakt?
dat je er geen last van hebt betekent nog niet dat het goed is... het kan dan best zo zijn dat je er na een jaar ofzo ineens echt heel erg last van gaat krijgen
ok, ik dacht dat je ze daarvoor gekocht hadNee, dat is iets wat ik nog steeds kan voelen. Maar gewoon goed opwarmen etc en dan heb ik er weinig tot geen last van.
Dat had hier ook niks mee te maken, begin van dit jaar kwam het toen ik failde op een 160 squat en sindsdien is af en toe storend.
Over tennis gesproken, doe je dat eigenlijk nog? Of is het nu winterstop?