XXL Nutrition

Log Eddine: Road to 900kg total

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
yeah, ik ben op de hoogte van de online shops.. thnx anyway.

feit is dat ik die shit liever gewoon in een winkel om men poot voel dan dat ik hier blind de maat ga zitten gokken. terugsturen en al dat gezeik heb ik allemaal totaal geen zin in

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.042
hoe kom je er aan?

ik zit ook rond te kijken om ze te kopen... al heel wat winkels afgebeld maar ze kunnen allemaal niks leveren.

yeah, ik ben op de hoogte van de online shops.. thnx anyway.

feit is dat ik die shit liever gewoon in een winkel om men poot voel dan dat ik hier blind de maat ga zitten gokken. terugsturen en al dat gezeik heb ik allemaal totaal geen zin in

Ik heb Adidas shit van nerlinger.com
de maat komt overeen met tennisschoenen van adidas in dezelfelde maat en die had ik hier nog staan, vandaar dat ik ze daar haalde.

Squatte wel lekker iig :D

Training vandaag @ rpb:

Log voelde een beetje log...
volgens mij tot 2x85 en 2x90
daarna met die anti ecto geprobeerd, na een moeizame clean fail op de press.

Front squat
5x80
9x100 rep pr (oude pr was 3x100 denk ik of 5x hoogstens)
3x120 rep pr (oude 1x)
1x130 2f
1x125

Farmer walks
3x20m met 100kg aardig tempo alleen achteraf bleek dat ze scheef geladen waren :o

Sledgehammer tire kapotslaan
25 reps achter elkaar
25 reps over rechts en 25 over links achter elkaar

Thats it denk ik, buiten de poging tot log rollouts, bodyweight skullcrushers en andere onzin.

Oja en nog een 80kg one hand deadlift :o

aight dan ga ik eens in de winkel tennisschoenen passen, thnx killer.

• #2.044
Haha wat je met die log aan het vogelen was op de straat, ik dacht al iets van rollouts maar WTF!

• #2.046
Haha wat je met die log aan het vogelen was op de straat, ik dacht al iets van rollouts maar WTF!

haha dat ging niet echt goed, evenals de standing overhead lockout partials, waren ook niet echt succesvol.

oja morgen pushups met 100kg op me rug!!!!

• #2.048
nee hij traint niet bij mij dus kan niet op me rug zitten

whahaha, dude, nooit meer jouw ipod in de auto..lol

nice fsq, nog normale squats geprobeerd?

• #2.051
nee man, die doe ik dinsdag!

• #2.054
Nee, dat is iets wat ik nog steeds kan voelen. Maar gewoon goed opwarmen etc en dan heb ik er weinig tot geen last van.
Dat had hier ook niks mee te maken, begin van dit jaar kwam het toen ik failde op een 160 squat en sindsdien is af en toe storend.

Als je er dan toch geen last van hebt..
dat je er geen last van hebt betekent nog niet dat het goed is... het kan dan best zo zijn dat je er na een jaar ofzo ineens echt heel erg last van gaat krijgen

Nee, dat is iets wat ik nog steeds kan voelen. Maar gewoon goed opwarmen etc en dan heb ik er weinig tot geen last van.
Dat had hier ook niks mee te maken, begin van dit jaar kwam het toen ik failde op een 160 squat en sindsdien is af en toe storend.
ok, ik dacht dat je ze daarvoor gekocht had

• #2.056
Nee gewoon omdat ik denk dat het lekkerder lift, n.a.v. vandaag kan ik zeggen dat dat zo is, maar ja eerst even verder kijken voor een beter oordeel.

Kerel! Wat een belachelijke frontsquats!:eek::thumbs:

Over tennis gesproken, doe je dat eigenlijk nog? Of is het nu winterstop?

• #2.060
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven