XXL Nutrition

Log Eddine: Road to 900kg total (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Misschien maar wat meer rusten? :roflol:

wat heb jij toch altijd met rust man, het is puur me grip daar ga ik geen trainingsdag voor opgeven

met straps had ik op zeker reps met 250 gemaakt of zo

flink volume bedoel ik ook

ja die moeten weer terug, me motivatie was op vorige weken beetje minder

wordt soms erg suf in de gym
 
Laatst bewerkt:
gewoon ff tijdje zonder straps liften weer, dan pak je die rackpulls zo met mixed grip. je grip is in principe sterk zat (kijk maar naar je farmer holds)
 
Nee in de trein naar Breda :o
kga hem hier niet eens posten
 
:joint:



had je wat tegen zwarten?? kom vechten dan!!! blesseer je je andere hand!!!



Idd daarom, zaterdag denk gewoon deadliften vanaf de grond strapless.

Wat ik veel doe om mijn grip een beetje te verbeteren is bij barbell shruggs een extra dikke stang gebruiken. Je kan ook gewoon die stang zolang mogelijk vasthouden maarja als je gelijk shruggs doet scheelt weer.

Kon eerst maar 160kg pakken met mixed grip maar nu met 210 nog geen grip probleem. Wel in die periode begonnen met gebruik van magnesium poeder dus dat heeft een iets vertekenend beeld. Maar zal vast geen 50kg helpen denk ik :P

Wel k*t in begin om geen straps te pakken en je faild op grip maar verbeterd vrij snel.

Ook een poosje van die knijpdingen geprobeert maar dat heeft naar mijn id weinig effect op hoelang je een stang vastkan houden..
 
Laatst bewerkt:
Wat ik veel doe om mijn grip een beetje te verbeteren is bij barbell shruggs een extra dikke stang gebruiken. Je kan ook gewoon die stang zolang mogelijk vasthouden maarja als je gelijk shruggs doet scheelt weer.

Kon eerst maar 160kg pakken met mixed grip maar nu met 210 nog geen grip probleem. Wel in die periode begonnen met gebruik van magnesium poeder dus dat heeft een iets vertekenend beeld. Maar zal vast geen 50kg helpen denk ik :P

Wel k*t in begin om geen straps te pakken en je faild op grip maar verbeterd vrij snel.

Ook een poosje van die knijpdingen geprobeert maar dat heeft naar mijn id weinig effect op hoelang je een stang vastkan houden..

Mwah ik denk dat het bij mij meer gewenning aan de mixed grip is. Heb eerder al 230 mixed gepakt en 220 op reps en daarbij 120kg farmers per hand al bijna 40 seconde vast gehad.
Ik merk het volgende keer wel en blijf gewoon zonder straps liften.
Maar toch goed dat je mee denkt! :)

Oja heb me bands binnen, nice :D

Pair of Mini, Super-mini, Small, Medium, & Large Bands
super relaxed, kan er wel een tijdje mee vooruit denk :o
 
biceps curls met double choked large band!
 
biceps curls met double choked large band!

haha kging net al curlen en side raises doen met die blauwe band alleen side raises lukte niet eens 1 rep :(

doel voor eind 2010: side raises kunnen maken met de large band
 
Beste doelstelling tot nog toe.
 
denk ook de meest lastige
 
Bands zijn de shizznit, vooral db benches+ mini's is een killer :)
 
Net UB training, vanwege weinig tijd niet echt het gewenste volume :(

Log de grijze 80kg leeg log
3x80
3x80
1x90 1f 1x90 moest hem ff droppen lucht was weg
2x90
2x90

Niet all out gegaan op de meeste sets, even aan deze log wennen. Pittig ding, maar ja daar moet ook mee gewerkt kunnen worden.

CGBP
5x90
5x95
5x95
5x95
5x95
4x95 5f zo valt me niet tegen na de log

Incline db press
10x24
6x32
3x38 pffff leeg
2x34 haha dit was te veel

Dumbbell rows
10x42
10x50
10x50 + paarse band dubbel gevouwen zeg maar en onder me voet, ging eerst even fout maar ja. niet echt een aanrader overigens :p
8x50 + paarse band

thats it, morgen even armen pompen jwz op naar de 38cm guns
 
nette training
kun je die band niet beter onder je bankje doen ofzo?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven