XXL Nutrition

Log Eddine: Road to 900kg total

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Squat ziet er goed en diep uit, wanneer gaat de 200 er aan? Mag wel met zo'n deadlift;)

Even op karakter na zo'n nachtje zonder (noemswaardige) slaap. :bow:

(shoukran = bedankt..?)

goeie controle bij je squat killer

Hoe bevallen de schoentjes?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.245
Squat ziet er goed en diep uit, wanneer gaat de 200 er aan? Mag wel met zo'n deadlift;)

Soon, soon. Hoop raw eind dit jaar wel tegen de 220 te komen.

Even op karakter na zo'n nachtje zonder (noemswaardige) slaap. :bow:

(shoukran = bedankt..?)

Haha ja het ging nog aardig de squat en GM maar het algemene energiepeil was zeer laag. Shoukran is idd bedankt.

goeie controle bij je squat killer

Met wraps wel ja, zonder verlies ik spanning. Ga nu gewoon zonder op techniek werken met 120kg of zo tot ze echt vlekkeloos gaan allemaal.

Goed, squat er lekker op meer kan ik er nog niet over zeggen.

Nette Squat, monsterman!

Djees! Zo diep gaat mijn squat in ieder geval niet! Bruut filmpje:evilnana:

• #2.248
haha is maar net onder parallel hoor.

squat.jpg

mooie gezichts uitdrukking ook op die pic. je squat is ongekend, wat is je doel voor eind 2010? - je BW gaat ook lekker zie ik btw, nog in stijgende lijn of..

• #2.250
mooie gezichts uitdrukking ook op die pic. je squat is ongekend, wat is je doel voor eind 2010? - je BW gaat ook lekker zie ik btw, nog in stijgende lijn of..

Ik hoop 220 raw te squatten (alleen belt en kniebanden) en deadlift gewoon wat omhoog.
Bench naar 130+ hoop ik ook.

BW hoeft niet echt omhoog van mij, eet gewoon genoeg proteine en de rest eet ik gewoon waar ik me goed bij voel.

Ik hoop 220 raw te squatten (alleen belt en kniebanden) en deadlift gewoon wat omhoog.

BW hoeft niet echt omhoog van mij, eet gewoon genoeg proteine en de rest eet ik gewoon waar ik me goed bij voel.

Toen ik sterker werd werd me BW ook gewoon meer dat gaat vanzelf lijkt wel. Kan dat het bij jou natuurlijk anders is.

Dat red je dit jaar nog wel :whip:

• #2.253
Toen ik sterker werd werd me BW ook gewoon meer dat gaat vanzelf lijkt wel. Kan dat het bij jou natuurlijk anders is.

Mja gaat heel rustig aan idd wel zo, maar kom sowieso wel snel aan qua vocht en vet dus zal over langere tijd moeten kijken.

Uiteraard is het niet zo dat ik onder behoefte eet, dan zou ik ook zo opbranden.
Hoe gaat het met jouw trainingen trouwens Wesley?

Tuurlijk :D

Mja gaat heel rustig aan idd wel zo, maar kom sowieso wel snel aan qua vocht en vet dus zal over langere tijd moeten kijken.

Uiteraard is het niet zo dat ik onder behoefte eet, dan zou ik ook zo opbranden.
Hoe gaat het met jouw trainingen trouwens Wesley?

Tuurlijk :D

Me trainingen gaan erg lekker ben me nu aant richten op een powerlift wedstrijd 18 dec en daarna ga ik weer trainen voor strongmen.

• #2.255
Heb nieuw schema gemaakt, voor de geïnteresseerden kunnen het bekijken.
Eventuele op- of aanmerkingen zijn altijd welkom.

Het is beetje een experiment of ik dit trek, zo niet zal ik het aanpassen.

Vandaag iig de eerste push training van de week.

Bijlagen

geen strongman voorlopig? en waarom die sq bij pull op vrijdag?

• #2.257
Als ik zin heb doe ik gewoon events, daar staat die 4e training ook voor eigenlijk.
Die SQ daar is puur om techniek te oefenen.

Maar zal nog wel farmer holds bijv doen voor grip, misschien ook farmer deadlifts als ik er zin in zou hebben.

Maar over het algemeen dit soort dingen.

ok, lijkt me pittig maar why not. veel plezier ermee :thumbs:

• #2.259
Training Push 1

Max effort suit aantrekken
Fail
Fail
Fail
Fail

Helaas, te klein. Volgens mij zag het er wel hilarisch uit. :D

Squat
3x5x120 laatste set ging eindelijk goed qua spanning onderin
3x150 vanaf hier banden om
3x170 easy
2x185 PR niet easy

Bench
6x90
5x100
5x100
5x100
4x100
Sowieso volume PR voor zover dat telt

Floor press close grip, met lichte spot bovenin bij racken omdat ik anders de vangers niet haalde.
3x90
3x100
3x110
3x115

Gewicht zegt niet veel nu.
Moet hier wat beters op verzinnen

Incline db press
3x5x34kg presskracht leeg
8x28kg

Pushdowns
4 sets high rep

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven