johan22
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 278
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Squat ziet er goed en diep uit, wanneer gaat de 200 er aan? Mag wel met zo'n deadlift![]()
Even op karakter na zo'n nachtje zonder (noemswaardige) slaap.
(shoukran = bedankt..?)
mooie gezichts uitdrukking ook op die pic. je squat is ongekend, wat is je doel voor eind 2010? - je BW gaat ook lekker zie ik btw, nog in stijgende lijn of..
Ik hoop 220 raw te squatten (alleen belt en kniebanden) en deadlift gewoon wat omhoog.
Bench naar 130+ hoop ik ook.
BW hoeft niet echt omhoog van mij, eet gewoon genoeg proteine en de rest eet ik gewoon waar ik me goed bij voel.
Ik hoop 220 raw te squatten (alleen belt en kniebanden) en deadlift gewoon wat omhoog.
Bench naar 130+ hoop ik ook.
BW hoeft niet echt omhoog van mij, eet gewoon genoeg proteine en de rest eet ik gewoon waar ik me goed bij voel.

Toen ik sterker werd werd me BW ook gewoon meer dat gaat vanzelf lijkt wel. Kan dat het bij jou natuurlijk anders is.

Mja gaat heel rustig aan idd wel zo, maar kom sowieso wel snel aan qua vocht en vet dus zal over langere tijd moeten kijken.
Uiteraard is het niet zo dat ik onder behoefte eet, dan zou ik ook zo opbranden.
Hoe gaat het met jouw trainingen trouwens Wesley?
Tuurlijk![]()

Training Push 1
Max effort suit aantrekken
Fail
Fail
Fail
Fail