XXL Nutrition

Log Eddine: Road to 900kg total

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Eerst is een fatsoenlijk fysiek hebben voordat je jezelf gaat toeleggen op 'PL'

Concentreer je nou maar op dat endo lichaam van je

Er is niks doms aan mijn opmerking

• Topic Starter Topic Starter
Je spreekt jezelf nu tegen

Ga der nou niet overheen praten

Ik praat mezelf nergens tegen, tenminste heb het terug gelezen en kan me nergens erop betrappen.
Als jij nou eens kapt met kale opmerkingen hier zonder enige verklaring waarom je iets zegt, dan is het misschien nog een beetje nuttig.

Als ik zeg; je spreekt jezelf nu tegen, en jij weet daarmee wat ik bedoel en jij zegt vervolgens; handig die kale opmerkingen, dan noem ik dat er overheen praten

Kom dan met waar ik me tegen spreek, ik kan het nergens vinden...
Je hebt nu 7 posts geplaatst waarin je het beter schijnt te weten, maar geen van allen bevat nuttige informatie, dus wat moet ik ermee?

Henk, train jij 3x per week borst?

Dat is toch vrij logisch, dat verhaal over aankomen en afvallen van jou, die hele post, daaronder zet ik je spreekt jezelf nu tegen, wat denk je dan dat ik bedoel. En ga het aub niet hebben over niet nuttige posts, als er eentje is met niet niet posts dan ben jij het wel

1 maal

Hoezo spreek ik mezelf dan tegen als ik zeg dat aankomen en afvallen draait om voeding?
Heb ik ooit beweerd dat je pas afvalt als je cardio doet of iets dergelijks?
Ik begrijp je punt serieus niet en ik zeg dat je nu 7 (onderhand 9) posts hier achter elkaar zet waar in 0% van de posts enige positieve bijdrage zit.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven