AndroidHealthClinic

Log Eddine: Road to 900kg total

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Er is ook helemaal geen punt, het enige waar ik mee kwam, is iets wat ik al vaker heb gezegd en waar we het over eens waren. Je zei dat training wel degelijk uit maakte en dat het aankom/afval verhaal niet alleen met voeding heeft te maken, wat ook vrij logisch is en de waarheid is, vervolgens zet je neer dat het ten slotte aan je voeding ligt of je aankomt/afvalt en dan spreek je jezelf dus tegen

---------- Toegevoegd om 22:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:17 ----------

Je zei zelf dat je pas PL gingen trainen als je fysiek goed genoeg was, vandaar dat ik ook aangaf; ga het pas doen als je een goed fysiek heb en als jij daar dan zo lomp tegen in gaat met; goed advies joh..

• Topic Starter Topic Starter
Onder behoefte eten = afvallen
Ik weet niet hoe je hierbij komt dat ik zeg dat aankomen/afvallen afhankelijk is van training.
Heb wel weleens gezegd dat het me niet verstandig leek om niet op kracht/explosiviteit te trainen in een cut, maar daar ga ik me even over inlezen.
Het doel ervan is dan ook niet om er sneller droger van te worden.

Maar denk dat je ook wel begrijpt dat ik op dat gebied geen advies aan jou ga vragen.

@Laatste reactie: ik gaf aan dat het voor een ander doel was, en niet voor me eigen ego om sterker te worden.

Het gaat erom dat je met PL training niet een maximaal fysiek resultaat kunt halen, vandaar dat jij zei ik ga het pas doen als ik tevreden met mijn fysiek ben. Hieruit kun je concluderen dat training wel degelijk met aankomen/afvallen heeft te maken en dat jij deze mening dus ook deelde. Btw gaat je fysiek geloof ik voor je tennis of is dat ineens veranderd?

Het gaat erom dat je met PL training niet een maximaal fysiek resultaat kunt halen, vandaar dat jij zei ik ga het pas doen als ik tevreden met mijn fysiek ben. Hieruit kun je concluderen dat training wel degelijk met aankomen/afvallen heeft te maken en dat jij deze mening dus ook deelde. Btw gaat je fysiek geloof ik voor je tennis of is dat ineens veranderd?

Als je goed leest zie je dat ik nergens zeg dat ik dat ga doen, ik ga me inlezen over die methode en kijken of de voordelen tegenover de nadelen zwaarder wegen.

eddine rapporteer die clown gewoon, heb ik ook al gedaan. maar gelukkig verdween deze dwaas uit mn log.

werkt dat niet berichtje naar een van de mods, deze knuppel verdient een ban :)

eddine rapporteer die clown gewoon, heb ik ook al gedaan. maar gelukkig verdween deze dwaas uit mn log.

werkt dat niet berichtje naar een van de mods, deze knuppel verdient een ban :)

Neu, na deze posts begrijp ik eindelijk wat hij bedoelt.
Klopt deels wat hij zegt van wat ik heb gezegd tegen hem, maar dat is niet zo heel erg relevant verder.

Ik geef daar toch ook antwoord op, je overweegt het wel dus, vandaar dat ik dat zeg. Ten 2e is denken bij jou vaak ook doen, dus de kans is vrij groot dat je het ook daadwerkelijk gaat doen. Btw moet jij er niet eerst over gaan discussiëren en dan op het einde zeggen; wie zegt dat ik het ga doen, beetje slapjes

Neu, na deze posts begrijp ik eindelijk wat hij bedoelt.
Klopt deels wat hij zegt van wat ik heb gezegd tegen hem, maar dat is niet zo heel erg relevant verder.

although.... we krijgen nog benen pix van henk3 tegoed!

---------- Toegevoegd om 22:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:45 ----------

Mijn legs kunnen jullie niet overtreffen geloof mij boiz

morgen stuur ik picca van me legs tog in deze logju

duss je kunt er niet om heen.... buffel :rolleyes:

Ik geef daar toch ook antwoord op, je overweegt het wel dus, vandaar dat ik dat zeg. Ten 2e is denken bij jou vaak ook doen, dus de kans is vrij groot dat je het ook daadwerkelijk gaat doen. Btw moet jij er niet eerst over gaan discussiëren en dan op het einde zeggen; wie zegt dat ik het ga doen, beetje slapjes

De kans is niet zo heel groot dat ik een schema als WSB ga doen, aangezien het waarschijnlijk een te grote aanslag is op me herstel.
Deze discussie was bij het begin al gedoemd tot falen omdat het meer aanvallen leken dan argumenten.
Dus dan hoef je ook geen inhoudelijke antwoorden te verwachten.

---------- Toegevoegd om 22:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:51 ----------

although.... we krijgen nog benen pix van henk3 tegoed!

---------- Toegevoegd om 22:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:45 ----------

duss je kunt er niet om heen.... buffel :rolleyes:

Als je het niet heel erg vindt hoef ik die pic niet ;)

hij had belooft om hem te posten in mijn log. hij is vrij om zijn grote mond waar te maken :)

Btw echt aangevallen heb ik je niet, jij kwam vaak met een aanval om mij van mijn pad te brengen/te overmeesteren, hierbij ging ik in de verdeding met ook een aantal argumenten, inderdaad jamme dat jij daar dan niet met inhoudelijke antwoorden op terug kon komen

Ik kwam gewoon met iets, waarop jij heel gaar reageerde en vervolgens mondde het uit op een discussie die in in mijn voordeel is uitgevallen..

Een discussie heeft het doel om tot een oplossing te komen, niet om hem te winnen.
Ik kom hier niet echt om te debatteren, wil wel dingen leren, maar van jouw uitspraken waarin je mij 'citeert' word ik niet echt wijzer, buiten het feit dat je wel gelijk hebt op het aankomen/afvallen verhaal na.

Ik heb inderdaad gezegd dat ik pas kracht gericht wil trainen als me fysiek me aanstaat, maar daar blijft het dan ook bij, dit is ook geen overtuigend argument om me te weerhouden van me idee om wat doel gerichter te trainen voor tennis.

Dat het waarschijnlijk niet echt goed is voor me herstel en daarbij ik geen maximale progressie zal boeken in een cut (op het gebied van kracht en explosiviteit) wegen voor mij zwaarder dan een uitspraak die ik heb gedaan.

Ga niet volledig schonen maar als iemand de boel ontregelt dien dan een topicreport in. Was wel ingediend maar iets te laat.

Voor wat doe je die seated face pulls en doe je die met rope of bar??

Voor wat doe je die seated face pulls en doe je die met rope of bar??

Voor bovenrug en achterkant schouders, lopen nogal achter op midden en onderrug.
Ik doe hem vrij gecontroleerd met rope, als je zwaar wilt raggen is dat niet echt aan te raden :p
Heb het ook met een bar gedaan, je kan daardoor wel zwaarder maar het gevoel is minder.

Kreeg net trouwens proefpakketje van power supplements binnen, haha lijkt net alsof het een pakketje coke is.
En de Nox-Pump van Ultra Life is binnen :thumbup: + 3 zakjes MRI black powder, even testen :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven