AndroidHealthClinic

Log Eddine: Road to 900kg total

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Je kan toch ook gewoon H(eavy) M(edium) en L(ow) als termen gebruiken? :p
 
Had gekund inderdaad :D
Maar daar dacht ik niet aan :P
 
Squats

Back Squat
opgewarmd met 70, 100, 120, 136 beltless
2x165 belt wraps
2x180 belt wraps
3x195 belt wraps
1x210 belt wraps

Helaas kan ik die laatste 2 sets niet als PR tellen aangezien ze niet op diepte waren, had totaal geen idee dat ik nog een stuk dieper moest gvd. Baal er wel van.

Full front squat beltless
3x90
3x100
3x100
rustig

Hierna nog powercleans into front squats met 50kg en onderin met clean grip vasthouden.

Morgen DL dag.
 
bedankt voor je ruft toen ik je stond te spotten bij de squat. tajine lucht hangt nog in m'n neus.
 
Hoe kwam het van die diepte dan?
 
Hmm het zijn wel flinke gewichten man! Hoe ver zat je ervan af?
 
Ik heb een filmpje, maar ik weet niet wat het was.
Angst is het niet, maar gewoon onwetendheid mbt hoe diep ik zat, erg raar.
 
Posten die hap, wij beoordelen wel!
 
Anders zet je het filmpje in "filmen van lifts een idee"? Daar wordt dat wel even beslist.

Nee posten gewoon man. Dat je ze niet telt maakt niet uit. Je geeft zelf aan dat ze niet diep genoeg waren dus wat is er te verliezen?
 
In het echt leek het alsof je nog dieper Squatte, mist wel een stuk alhoewel ik niet denk dat je gefailed had als je wel op diepte kwam.
 
Mwah Corpaul zit met ze armen voor mijn diepste punt, op me mobiel leek het echt een quarter squat.
Maar ja onderin is wel me zwakste punt das had best kunnen failen, noone knows.
 
Mwah Corpaul zit met ze armen voor mijn diepste punt, op me mobiel leek het echt een quarter squat.
Maar ja onderin is wel me zwakste punt das had best kunnen failen, noone knows.

Soon enough. Nou zou ik gewoon reppen op 180-200 en wachten met de 210 tot de beginnerswedstrijd, misschien knal je zelfs 215/220 gelijk eruit. :p
 
Ja joh, het komt allemaal wel goed, de verleiding was vandaag alleen te groot hehe.
Sowieso meer aan me techniek werken en zorgen dat ik wat flexibeler wordt.
 
Ja joh, het komt allemaal wel goed, de verleiding was vandaag alleen te groot hehe.
Sowieso meer aan me techniek werken en zorgen dat ik wat flexibeler wordt.

Paused Squats maybe?
 
of gewoon iemand laten kijken en zak zak zak OP! laten zeggen. dat word bij mij ook vaak gedaan alsk met bandages squat. vind het ook moeilijk aanvoellen
 
Idd Jorg, dat vind ik ook fijn, voortaan maar laten doen.
En paused squats lijken mij ook wel goed omdat ik door angst zo traag als stront squat, zelfs met 100kg.
 
ik wil volgende keer wel ff op je rug springen tot je onder par zit
 
laten we dat maar niet doen
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven