AndroidHealthClinic

Log Eddine: Road to 900kg total

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Proficiat met je 7e plek, en de volgende keer ben ik er wel, want ik had al begrepen van meerdere mensen dat het bericht dat het een grote k*tzooi was op de snelwegen niet waar was, en dat ik gewoon had kunnen komen kijken. Netjes kerel, en ook weer wat mooie PR's neergezet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.882
Thanks man, volgende keer doe je zelf mee ;)

Goede wedstrijd gedraaid Ziyed. Af en toe nog wat techniek zoals die tire maar dat slijpen we er nog wel in. Heel sterk en zeker gezien je leeftijd.

sterk man , netjes gedaan ziyed ..... volgens mij deden er 12 mee

Net resultaat man. Mooie wedstrijd gedraaid.

Mooie wedstrijd gedraaid man!

Mooie wedstrijd sahbe.

Netjes Ziyed

• #2.890
Bedankt allemaal.

Goede wedstrijd gedraaid Ziyed. Af en toe nog wat techniek zoals die tire maar dat slijpen we er nog wel in. Heel sterk en zeker gezien je leeftijd.

Die tire dat ging voor geen meter, maar met wat meer oefening komt dat wel goed. Om de een of andere reden durfde ik me knie er niet onder te duwen of zo.

nice one Ziyed! je had denk ik de snelste sprint tijdens de medley ;)

• #2.893
Thanks, haha zou best kunnen.

mooi gedaan Ziyed, je farmers en yoke zijn al goed op niveau, nu je tire en log nog opkrikken om in de top 5 in dit soort wedstrijden te komen!

• #2.896

Idd :D

mooi gedaan Ziyed, je farmers en yoke zijn al goed op niveau, nu je tire en log nog opkrikken om in de top 5 in dit soort wedstrijden te komen!

Ja tire was gewoon fail, bij Vlaanderen was die dan iets lichter maar daar deed ik het wel in iets meer dan 40 sec.
Log gaat wel goed, maar ja moet wel beter :D
Weet nog wel dat ik in juni nog zat te k*tten met 85-90.

yup, log is ook hard gegaan en ook vergeleken met anderen met vergelijkbare leeftijd/trainingservaring is het ook op zichzelf een sterke prestatie, alleen in vergelijking met je yoke en farmers ligt t nog wat 'achter'.

• #2.898
Klopt, zal denk altijd wel zo blijven, maar ik doe me best om het beter te krijgen :D

• #2.899
Pomp training borst triceps

Me rug was echt te verkloot om een goede training ervan te maken, dus dan maar simpel pompen hier in het sportschooltje.

Bench
warming up tot 3x90
7x100 rep pr, volgens mij nooit meer dan 4 of 5 gedaan
6x100
6x100

Incline bench
8x70
6x80
10x75

Vast en zeker ook PRs aangezien ik dit nooit doe.

Dips
8xbw
6xbw +8kg dumbbell tussen de voeten wat nogal k*t was
5xbw +10kg in rugzak, was te zwaar op dit moment :roflol:
10xbw

Cable cross van laag naar hoog
12x20 per kant
12x20
10x20 -> ?x15 -> ?x10

Vol

Jm press ez bar
15x40kg
10x45kg
10x40kg

Leuke oefening

Pushdowns
4x10-15 en superset aan het eind met rope tot fail, kreeg me armen niet meer gestrekt :)

Opzich wel lekkere training alleen volgens mij zit er iets scheef in me rug, het trekt een beetje linksonderin.

had laatst ook 1 weekje last van man dat er rechtsonder iets op spanning stond constant.
het is toen snel over gegaan, niks wat hindert toch?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven