XXL Nutrition

Log Eddine: Road to 900kg total

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zo, jij bent flink aan het cutten geslagen. 30 kilo in een dag ofzo:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.922
Mooie compilatie van je strongman/powerlift carriere :D

Thanks man, skills met WMM vallen alleen beetje tegen, of het ligt aan WMM. Wou bijv die medley in het begin versneld af laten spelen omdat die best gaar is, maar kon nergens vinden hoe, en die axle op reps ook maar ja.

Zo, jij bent flink aan het cutten geslagen. 30 kilo in een dag ofzo:D

haha ja man 35kg, maar zo krijg ik meer respect in allerlei als er 7% achter staat ipv 115kg

Thanks man, skills met WMM vallen alleen beetje tegen, of het ligt aan WMM. Wou bijv die medley in het begin versneld af laten spelen omdat die best gaar is, maar kon nergens vinden hoe, en die axle op reps ook maar ja.

haha ja man 35kg, maar zo krijg ik meer respect in allerlei als er 7% achter staat ipv 115kg
:sd: :D

Mooi dat je fails er ook bij staan en je ze later wel gewoon pakt, zouden meer mensen moeten doen.

komme er dan nog filmpjes van de wedstrijd jonguh?

waar is die flous a shabé:spaz::roflol:

Kan je ooit een keer een filmpje maken waar je serieus blijft van het begin tot het einde? :roflol:

Eerst trololol en nu "I probably wasted your time" met die plaatje erachter aan. :p

Heeft de training van gister geholpen voor je herstel?

• #2.928
komme er dan nog filmpjes van de wedstrijd jonguh?

Staan al op me youtube kanaal en in me sig staat een link naar waar er wat in staat.

in me zak

Kan je ooit een keer een filmpje maken waar je serieus blijft van het begin tot het einde? :roflol:

Eerst trololol en nu "I probably wasted your time" met die plaatje erachter aan. :p

y so srs?

Heeft de training van gister geholpen voor je herstel?

Voel me wel fitter ja, me rug is niet meer een massief eikenhouten plank.

Wanneer moet je weer examen doen voor de auto? Ik zou het gisteren hebben maar door het weer is het verzet naar 1 febr :O.

• #2.930
6 Januari, eerst nog 1 les ervoor.

naar hoevele lessen ziyed?

• #2.934
lamme training met fawaz en mohamed

Bench + 32kg chains
3x60kg
3x70kg
3x80kg
2x90kg
1x100kg evenaring pr
0x105kg jammer
2x95kg pr
4x90kg pr
5x80kg volgens mij

2 board press
3x100kg
5x110kg
2x125kg pr
4x120kg pr
3x120kg? weet het niet zeker meer allemaal

Split Jerk
2x70
2x1x90

Techniek gaat goed, ff kijken hoe ik dit het beste kan doen. Of als DE, of gewoon niet.

MP
10x60 best heavy -> superset 10kg side plate raises 10x
6x60 vrij snel erachteraan

Morgen: speed deadlifts, full squats beetje volume maken, romanians/goodmornings, pullthroughs.

,best een goeie training - wel weinig volume bij
je pushjerks.

Ik vond je bench opvallend laag tot ik las dat er ook chains aan hingen :p

Ik was vandaag zoals je aanraadde even bij Tom Bruijne langs geweest, beviel me prima dus zal er vaker gaan trainen :thumb:

• #2.937
Hahah, als hij in het USC komt loopt hij de boel alleen maar te verbouwen en ons uit te maken voor homo's omdat we squatten en deadliften en niet alleen maar aan het WAC'en zijn met een lege stang.

• #2.939
Haha, en meent die dat ook? :D

Haha hij zei dat het puur assistence was. Hij had gelijk die spotters die wij gebruiken lekker in de hoek gezet "waar et hoort". Ik vind het een nogal nors persoon. Lang geleden een keer beste ruzie met hem gehad omdat ik zijn groepsessie "verstoorde" omdat ik wat magnesium wou pakken. Toen ik uiteindelijk sorry zei (Had niet door dat het besloten was) maar zei dat hij me er in ieder geval wel normaal op kon aanspreken ipv "wat de **** ben je aan et doen", brak de hel los hoor.

Later kwam ik er pas achter wie hij was en dat hij veel mensen traint maar wat kan die gast een eikel zijn zeg.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven