MuscleMeat

Log Eddine: Road to 900kg total

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Haha mooi, heb hem 1x gezien tijdens de wedstrijd bij Simson, kwam wel over als iemand die de sport goed promote.
 
:roflol:

Ik heb in ieder geval gezellig met hem gepraat en gelachen.
Kreeg de indruk dat hij inderdaad veel ervaring heeft en weet waar hij het over heeft dus voor mij alleen maar gunstig.
Toen ik zei me voornamelijk op powerlifting te willen richten lachte hij en zei: "Is niet erg, dat krijgen we er nog wel uit" :roflol:

Over spotters vertelde hij me dat hij daar geen fan van is omdat dat ze geforceerd trainen 'aanmoedigen'. Hij zegt dat je indien failure het gewicht veilig achter je moet kunnen droppen (ging over squat) en dat als je dat niet kan dat je techniek verkeerd is en/of dat je rug niet goed genoeg getraind is.

Ik ben waarschijnlijk de minst ervaren lifter daar en gezien ik tot nu toe mijn techniek zelf heb moeten leren aan de hand van youtube zal ik er ongetwijfeld veel aan hebben.

Hangen trouwens 2 mooie farmer stangen (noem je ze zo?) aan de muur daar, misschien van de zomer mijn eerste strongman-ervaringen opdoen? :D

Jij en CP trainen ook in een gewichthef-gym toch?
 
Crazy training
Deadlift
2x200
1x230
5x240 vorige pr op 240 was 3x dus pr
15x205 mja kan dit een pr noemen :), filmpje volgt

Front squat
8x60
5x90
5x90 belt vanaf hier
5x100
6x100

Ga hier weer wat meer aandacht aan besteden na de deadlifts, leg power moet omhoog.

band pullthroughs
3x12 green band
 
Damn! Gast!

15x205, Mad man!
 
5 x 240 en 15 x 205 is nice!

Geen RPB stijl lifts?
 
5 x 240 en 15 x 205 is nice!

Geen RPB stijl lifts?

haha, je ziet het zo ;)
Maar nee ik lift niet met thighrides/hitches in trainingen, en in wedstrijden zal het ook niet vaak voorkomen (sowieso PL niet uiteraard).

Heb zo nog wel een mooi filmpje voor de haters :D
 
mooie repout. en 5 keer 240 dat is lekker
 
sterke deadlift man poehh
 
mooi filmpje je techniek bleef tot en met de laatste deadlift netjes door
 
sterke deadlift man poehh

thanks man ;)

mooi filmpje je techniek bleef tot en met de laatste deadlift netjes door

Ja nu ik het zo terug zie valt het best mee, dacht echt dat het er veel zwaarder uit zou zien etc en dat het steeds slechter werd.

Trouwens gaat die teamwedstrijd nog door? Dat is al over 4 weken toch?
 
was nice deadlift kid :)
 
thanks man ;)



Ja nu ik het zo terug zie valt het best mee, dacht echt dat het er veel zwaarder uit zou zien etc en dat het steeds slechter werd.

Trouwens gaat die teamwedstrijd nog door? Dat is al over 4 weken toch?


ja die teamwedstrijd gaat door ik ga aankomende week er mee aan de gang moet ook nog een uitnodiging sturen voor de volgende training maar eerst effe kerst
 
Is goed, hoor het wel.
Fijne dagen! :)
 
Haha duidelijk waarom je de deadlift kid genoemd wordt :D
 
Jep weer een sterk staaltje Ziyed. En ik merk dat ik me begin te ergeren aan de verwijzingen naar de rpb stijl van liften, kan er niks aan doen maar het begint me te irriteren. Maar goed ik laat het rusten.
 
Haha duidelijk waarom je de deadlift kid genoemd wordt :D

Omdat ik zo goed kan curlen :D

Jep weer een sterk staaltje Ziyed. En ik merk dat ik me begin te ergeren aan de verwijzingen naar de rpb stijl van liften, kan er niks aan doen maar het begint me te irriteren. Maar goed ik laat het rusten.

Mja je voelt je toch indirect aangesproken, maar ja ik weet zelf wat ik wel en niet doe :D
 
Mooi filmpje van die rep out! Sterk weer
 
sterke rep out , alleen volgende keer binnen de minuut :P
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven