MuscleMeat

Log Eddine: Road to 900kg total

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Lekkere training hoor, die pomp zat wel goed volgens mij :thumbs:

Zelf begin ik trouwens altijd incline om bovenkant borst gedurende te training wat meer aan te spreken.. geen last van achterlopende bovenkant? ;)

Fijn weekend!

Hmm ik doe normaal geen eens flat bench, dit was even een uitzondering om te kijken hoe die gaat, nog steeds ruk dus.

Normaal in me push schema doe ik 2 oefeningen voor borst, Incline barbell bench of incline db press en daarna een incline flye.
En mwah me bovenkant is niet alles maar sowieso is me borst niet echt relaxed vanwege wat hangend vel nog.
Die flat bench was dus eigenlijk alleen om me kracht te checken :p

Jij hetzelfde he :)
 
Ik doe inderdaad ook vaak Incline (dumbbell)bankdrukken gevolgd door flys ja :thumbs:
 
Heb even me voedingsschema aangepast, ik ga nu volgens het Intermittent Fasting (IF) principe werken.
Dit houdt in een window van 8 uur waarin je al je macros naar binnen werkt, in de tijd dat je dus vast mag je alleen water, thee enzo drinken.
Ik ga morgen beginnen, moet een makkelijke start worden qua honger want ben toch laat wakker.

Hierbij zal ik dit eten:
15:00 60gr whey
500ml melk, halfvol
100gr oats, ultra fine
6gr visolie + 1 multivit

16:00 Pre workout supp, fietsen naar training
16:30 500ml chocomel
18:30 400gr koolvis + zaanse mayo (gemaakt in olijfolie)
20:30 100gr zilvervlies rijst, 200gr kipfilet, random groente (kipfilet gemaakt in olijfolie)
23:00 50gr night protein/micellaire casseine

Ik weet alleen niet hoeveel mayo het precies is, maar denk dat het zo wel goed uit komt qua macros.

zonder de mayo kom ik uit op: 297gr eiwit, 237gr kh, 86gr vet = 2984kcal
Dus met mayo zal het wel uitkomen op grofweg 3200kcal met iets meer dan 100gr vet.

Ben benieuwd hoe het gaat uitpakken.

Me training morgen zal zo zijn:

Rack pull (snatch grip)
Laying leg curl
Bent over row
Lat pulldown wide
face pulls
side raises
preacher dumbbell curls
accentuated crunches
http://www.tmuscle.com/free_online_article/sports_body_training_performance/best_of_abs

Misschien pak ik er ook nog wat static holds voor me grip bij.
 
Training van net, ging wel aardig, behalve dat BOR echt heel raar altijd aanvoelt bij mij, denk dat het toch door het verschil in de stand van me armen komt. Ik houd het voortaan maar bij dumbbell en t-bar rows.

gewigtuh je wait

Rack Pull Snatch Grip stuk zwaarder dan smalle grip, wel lekker voor de bovenrug

10x150kg
10x170kg
7x190kg
6x190kg

Stang lag op kniehoogte.

Laying leg curls

3 setjes gedaan, gewicht weet ik niet precies
Vind hem in ieder geval niet echt fijn, dus ik pleur hem er voortaan uit.

BOR

12x50kg
10x70kg
10x70kg
8x90kg

Was gewoon k*t, ik trek dat hele ding schuin naar me toe, begrijp er niet zoveel van.

Lat pulldown wide

15x60kg
10x80kg
8x80kg
8x80kg

Latissimus ardens.

Face pull staand

2x10x40kg niet echt lekkere grip op de grond, dus maar verder gegaan op de lat pull ding

Face pull seated

2x12x45kg

Dumbbell Side raise

12x12kg
10x14kg
10x14kg

Preacher dumbbell curls

12x12kg
10x14kg
10x14kg

Lekker met assists en negatieven, static holds bla bla ook weer biceps ardens.

Barbell holds barbell van 100kg zo lang mogelijk vasthouden
1x30seconden
1x20 seconden

**** me eelt, dat was k*t.

Daarna lekker door de regen naar huis geracet, onder het genot van een halve liter chocomel.

Nu weer back to business, wollah die hond is leip!

http://www.youtube.com/watch?v=5GsuE5T1mGg
 
Behoorlijke training! Maar zo erg zijn die BOR's toch niet???
 
Behoorlijke training! Maar zo erg zijn die BOR's toch niet???

Het is niet het gevoel, maar ik heb een lichte botafwijking in me rechterarm, waardoor me armen niet in dezelfde hoek staan bij een pronated grip.
Om de een of andere reden voelt het altijd gewoon zwaar k*t aan.
 
Rack Pull Snatch Grip stuk zwaarder dan smalle grip, wel lekker voor de bovenrug

10x150kg
10x170kg
7x190kg
6x190kg

Stang lag op kniehoogte.

Volgende keer nog een schijf onder je voeten neerleggen ;)
 
Volgende keer nog een schijf onder je voeten neerleggen ;)

Dat begon te glijden, helaas, volgende keer wat anders verzinnen.
Maar heb je mij gezien dan met een schijf onder me voeten?:D
 
Ja, was die lelijkerd met een groene trui aan. Had haast en wist ook niet zeker of jij het was. Kom volgende keer wel ff langs.

Nadeel is dat die pinnen behoorlijk vast zitten, waardoor je ze dus niet meer in hoogte kunt verstellen.
 
Ja, was die lelijkerd met een groene trui aan. Had haast en wist ook niet zeker of jij het was. Kom volgende keer wel ff langs.

Nadeel is dat die pinnen behoorlijk vast zitten, waardoor je ze dus niet meer in hoogte kunt verstellen.

Oh toen ik binnen kwam was jij bezig of niet?
En ja inderdaad, die vangers kan je niet verstellen.

Morgen ben ik er weer rond half 5-5 uur, misschien dat je me dan ziet.
 
Jups, had benen en kuiten gedaan en nog ff snel wat buik. Morgen ben ik er 's avonds, maar ik begrijp dat je de overstap nu sowieso gemaakt hebt, dus zal je wel eens tegenkomen.

Nu ga ik tukken ;)
 
Hehe, oké zal je weleens tegen het lijf lopen dan :p
 
Mooie training man, en ondanks een rare uitvoering van de BOR stimuleer je vast wel wat.. toch? ;)
 
Mooie training man, en ondanks een rare uitvoering van de BOR stimuleer je vast wel wat.. toch? ;)

Ja dat wel, ik voel het wel in me rug, alleen ik denk ook dat ik het een beetje ongelijk trek, dus ik zal het nog eens aankijken en een filmpje maken of zo.
 
Zo weer trainen:

Front squat
Leg press 45°
Incline bench press
Cable flyes
Chest press misschien
Push press
Lying ez bar extension
calf raises
 
Ja dat wel, ik voel het wel in me rug, alleen ik denk ook dat ik het een beetje ongelijk trek, dus ik zal het nog eens aankijken en een filmpje maken of zo.

Gewicht eraf, als je hem voelt in je rug gebruik je gewoon teveel gewicht :thumbs:

Vergeet niet dat uitvoering belangrijker is voor stimulatie dan gewicht ;)
 
Gewicht eraf, als je hem voelt in je rug gebruik je gewoon teveel gewicht :thumbs:

Vergeet niet dat uitvoering belangrijker is voor stimulatie dan gewicht ;)

Ik bedoel in me lats he ;)
Kijk als ik met 50kg op techniek doe dan is de beweging al raar, maar ik dacht dat dat zou komen omdat het te licht is, net als dat je een lege stang gaat benchen vliegt die stang alle kanten op.

Dus ik dacht laat ik wat zwaarder pakken, maar dan nog voelt het raar.
 
Hmm raar. Gewoon lekker blijven oefening denk ik! :dunno:
 
Hmm raar. Gewoon lekker blijven oefening denk ik! :dunno:

Ik zal het nog eens aankijken of het aan me techniek ligt of aan die lichte botafwijking, ik kan bijvoorbeeld ook niet met een rechte barbell curlen vanwege die afwijking (tenzij ik de bar in holte van me duim leg, maar dat is niet zo prettig).

Nou de training van net, quads ging super, de rest normaal.
Ik ga voortaan maar eens neerzetten of het een PR is :p

Front Squat

10x70kg
8x90kg
5x100kg
5x100kg PR

Leg Press 45°

12x200kg
10x250kg
8x300kg PR

Volgende keer gewoon op 250 beginnen...
Nog 1 setje hack squat gedaan, maar dat ding is k

Incline bench press
Weet niet hoeveel de stang weegt, dus gewichten excl. stang

10x40kg
8x50kg
8x50kg

Toen wou ik incline cable flyes gaan doen, kwam ik erachter dat dat niet kon, dus maar incline dumbbell flyes.

Incline db flyes

12x16kg
12x18kg
12x20kg

Chest press geprobeerd, maar die voelde k*t, vooral in me schouders, was een andere dan afgelopen zaterdag.

Military Press

8x40kg
7x50kg
6x50kg

Lying ez-bar extension

12x20kg + stang
12x25kg + stang

Rope pulldown

12x20kg
12x22,5kg

Standing Calf Raise machine

20x110kg
12x180kg

Was toch wel aardig verrot :)
Toen op de fiets gestapt met me chocomel en gelukkig wind mee, anders was ik nooit thuis gekomen volgens mij. Wat een pokkeweer zeg.

Nu gaan we weer over op de dagelijkse levenloosheid.
****ing hell wat een onzin kom ik weer tegen op Youtube

http://www.youtube.com/watch?v=34dxkw8gUnY&feature=popt17us04
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven