XXL Nutrition

Log Eddine: Road to 900kg total (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
pff iedereen tennist hier ineens xD wist nie dat dat zoveel gedaan werd.
 
Sinds ik tennis..
 
aah dat zal het zijn!
 
Niet hoog, ik had speelsterkte 7 toen ik stopte
 
Op basisschool leeftijd heb ik actief getennist tot ik werd gescout en het teveel tijd in beslag zou gaan nemen om door te gaan. Sindsdien eigenlijk geen tennisracket meer aangeraakt :o
 
een zusje van een maatje van mijn tenniste ook, won ****ing veel enzo... maar dat was geil as hell want in de heat of the battle trok ze dan die ballen onder der rokje vandaan en onthulde zo altijd stukjes vlees die normaal bedekt zouden zijn. tennis is zo gay nog niet...
 
Vergeet de gilletjes en kreuntjes van de vrouwelijke deelnemers niet :D
 
vergeet mijn boze kreten en vliegende rackets richting de hekken en publiek niet :)
plus mijn kanonskogels


een zusje van een maatje van mijn tenniste ook, won ****ing veel enzo... maar dat was geil as hell want in de heat of the battle trok ze dan die ballen onder der rokje vandaan en onthulde zo altijd stukjes vlees die normaal bedekt zouden zijn. tennis is zo gay nog niet...

H.I.A.T.E.N.
 
haha ja het niveau zal nie heel hoog liggen, heb zelf wel redelijk serieus gespeeld ma omdat niemand bij ons wedstrijd wou doen deed ik dat vaak ook niet. alles alleen doen is k*t. toen ging ik na andere club daar was betere training en meer wedstrijd ambitie onder de leden, ma toen vonk het nie meer leuk baggere kak club :p
 
Tennis is kudt man
 
DutchBodybuilding.com forum > Specifieke Topics > Powerlifting, Strongman en Gewichtheffen > Trainingslogs..

Tennis? Wut zhe ****?:p
 
haha je mag soms ook wel ff over andere dingen praten toch ?:p of doe jij al sinds je nog kleine jongen bent aal powerliften :p
 
haha je mag soms ook wel ff over andere dingen praten toch ?:p of doe jij al sinds je nog kleine jongen bent aal powerliften :p
Tuurlijk, verwachtte zelf alleen nooit een pagina vol tennis te vinden in t PL-hok:p En nee, deed ik maar van kleins af aan powerliften..
 
Sterke Deadz, zeker na die squats, howel er daar veel meer in zit als je heup beter word.
 
Ja, squats waren rustig aan, hoop dit op te kunnen bouwen met high bar squats op het moment
 

juist ;)

Pull ups
6xbw met kleren 117kg of zo
6xbw
5xbw

Ging wel aardig, jammer dat die stangen altijd zo dun zijn waardoor je bijna gedwongen aan je vingertoppen moet hangen.

Seated row parallel grip
12x80
12x100 PR volgens mij
12x90
12x90
12x80

"Kroc Rows"
12x42 L&R
25x50R
22x50L + 3 na drop, dumbbell knelde hard tegen me hand moest hem ff droppen

Ga deze erin houden, wel leuk zo high rep.

Incline lying pulldown parallel grip
15x50
15x60
12x60

Db curls bedroevend, echt ongekend, onderarmen zaten te vol
12x16
7x20 :o
8x16
8x16

Preacher db curls
3x10x10

Moet zeggen dat ik me hier echt schaamde dat ik met een 10kg dumbbell aan het curlen was en gewoon op de 10e rep steeds failde, ongelofelijk :roflol:


Uphill sprints
5x50m met na elke 50m rustig terug lopen, alleen de kou sloeg een beetje op me keel, niet echt relaxed.

Morgen presses.
 
oh yo, goeie kroc rows! en upgill sprints nice
 
Goeie training!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven