Fitness Seller

Log Eddine: Road to 900kg total

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Was een mooi dagje, trouwens net nog ff 500gr varkenshaas op ... haha
 
Super zonde dat die 290 bleef hangen, maar jah zo'n dag hakt er stiekem toch hard in.

Dat wordt nog wel wat als je UB op een gegeven moment ook wat bij de rest bij gaat groeien. Dat duurt gewoon effe, maar gezien je progressie op de rest gaat dat goed komen :thumbup:
 
Zeker een mooie wedstrijd gedraait. Jammer dat niet alles volgens plan ging, maar toch een mooi totaal!
 
Die bank mag wel wat omhoog, maar wel sterk werk laten zien man! :thumb:
 
Was een mooi dagje, trouwens net nog ff 500gr varkenshaas op ... haha

haha ik heb ook nog wel wat shit gehaald onderweg en nu staan de eieren al op.

Super zonde dat die 290 bleef hangen, maar jah zo'n dag hakt er stiekem toch hard in.

Dat wordt nog wel wat als je UB op een gegeven moment ook wat bij de rest bij gaat groeien. Dat duurt gewoon effe, maar gezien je progressie op de rest gaat dat goed komen :thumbup:

Ja zeker zonde, maar ja pak hem volgende wedstrijd wel als ik wat fitter ben.
Dat wachten hakt er zeker in, zat echt 0,0 energie meer in. Bij die bench viel ik echt bijna in slaap tijdens het wachten.

Ja vooral me presskracht is dat gewoon, hoewel ik close grip wel 130 kan pressen, dus denk voornamelijk borst kracht. Volume maken moet wel werken in dit geval.

Zeker een mooie wedstrijd gedraait. Jammer dat niet alles volgens plan ging, maar toch een mooi totaal!

Tja, volgens plan wel, maar niet naar wat ik hoopte, maar goed het is pas me eerste echte wedstrijd.


Die bank mag wel wat omhoog, maar wel sterk werk laten zien man! :thumb:

Thanks man, bank heeft gewoon wat tijd nodig :D
 
Laatst bewerkt:
Toch weer erg sterk alhoewel alles niet volgens plan ging, het is inderdaad pas je eerste wedstrijd man !! en het zoveelste squat PR alweer
 
lekkere lifts neergezet seat! :p jammer van die 290DL maar die komt wel als die lockout sterker is.
 
mooi totaal ziyed
voor nette squat
 
Toch weer erg sterk alhoewel alles niet volgens plan ging, het is inderdaad pas je eerste wedstrijd man !! en het zoveelste squat PR alweer

Ja squat wel, met echt strakke banden zit er nog wel meer in denk ik.

lekkere lifts neergezet seat! :p jammer van die 290DL maar die komt wel als die lockout sterker is.

Haha ja joh, mensen kunnen niet lezen he J. van de Wateren.
Liftoff moet betere techniek en lockout sterker, komt goed uit dat dat met bands goed te trainen valt omdatik onderin die liftoff strak kan houden ivm het relatief lichte gewicht.
 
Haha ja joh, mensen kunnen niet lezen he J. van de Wateren.
Liftoff moet betere techniek en lockout sterker, komt goed uit dat dat met bands goed te trainen valt omdatik onderin die liftoff strak kan houden ivm het relatief lichte gewicht.

jah bahbah.. Jork was het ook maar dat kon ik net net veranderen voor de wedstrijd. snap niet hoe ze seat voor elkaar kregen maar was wel komisch :p
ja als je er ff op gaat focussen komt dat vast goed!
 
Je naam was echt de grap van de dag man, gelukkig heeft die verschrikkelijke stem van een omroepster en jou naam ons lange wachten steeds dragelijk gemaakt.
 
seat is echt ongelofelijk ja, heb veel gehoord: zaajiet, zaaj - dzjed, zie-jat, zij-jat, ziet, siet etc etc.
Maar alles met een A erin is het meest episch domme gezien er nergens een a in me naam staat.
 
seat is echt ongelofelijk ja, heb veel gehoord: zaajiet, zaaj - dzjed, zie-jat, zij-jat, ziet, siet etc etc.
Maar alles met een A erin is het meest episch domme gezien er nergens een a in me naam staat.

haha ja en ook van de I een E maken is apart..
 
Mooie squat man :D
 
Thanks dude
 
Jij reageert snel zeg :roflol:
 
Verdomd sterk voor n kereltje van 19 ;)
Dat probleem met die naam, daar heb ik helaas ook al jaren ervaring mee...
Maar je merkt nu wel dat deadliften met een fit en goed gevoed lichaam heel wat anders is dan deadliften nadat je al 6 uur lang bezig bent, zit te zenuwpezen, zware squats en benchpresses hebt gedaan, en vooral veel, heel veel, zit te wachten.
Desalniettemin, heel erg sterke prestatie vandaag, en als je die bench ook een beetje op niveau kan brengen, dan ga je heel erg serieus meedoen.
 
Jij reageert snel zeg :roflol:

Drukte net op nieuwe posts :p, zit beetje in te kakken met laptop op schoot.

Verdomd sterk voor n kereltje van 19 ;)
Dat probleem met die naam, daar heb ik helaas ook al jaren ervaring mee...
Maar je merkt nu wel dat deadliften met een fit en goed gevoed lichaam heel wat anders is dan deadliften nadat je al 6 uur lang bezig bent, zit te zenuwpezen, zware squats en benchpresses hebt gedaan, en vooral veel, heel veel, zit te wachten.
Desalniettemin, heel erg sterke prestatie vandaag, en als je die bench ook een beetje op niveau kan brengen, dan ga je heel erg serieus meedoen.

haha leeftijd deed me niet veel met deze tegenstanders, het gaat om de kilo's ;).
Maar inderdaad, combinatie van wachten, moeheid (was gister beetje laat thuis van NK gewichtheffen en weer erg vroeg eruit), honger en alles hebben die deadlift wel om zeep gebracht, de bank ook al.

Hoop inderdaad dat die op niveau gaat komen, zal nooit me sterkste punt worden maar beter ga ik hem wel maken.

Dit ging wel echt nergens over, scheelde niet veel of iemand benchte precies 2x wat ik deed.
 
Toch nette wedstrijd. Harde squat man. Had je btw niks te eten meegenomen ofzo? Beetje jammer dat je met honger moet liften.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven