MuscleMeat

Log Eddine: Road to 900kg total (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Echt een sterke wedstrijd gedraaid man. Die deadlift scheel idd echt bijna niks!

Voor de onwetenden niet, maar het was kansloos al vanaf de begin.. Haha, merkte al aan hem dat hij er weinig zin in had (wat normaal niet zo is gezien DL zijn onderdeel is), en als hij weinig zin heeft dan weet ik gewoon dat hij de bovenste stuk niet zal doortrekken.
300 in Kaasstad, mark my words. ;)
 
tering die was echt close!

Mwah voelde al kansloos aan toen ik hem los trok, zat te weinig speed in om hem door te trekken naar lockout en viel te vroeg stil.

Tuurlijk :D max deadlift gaat zeker moeilijk worden en sowieso kansloos om je daarop te verslaan dus moet dan genoegen nemen met een paar miezerige puntjes die ik krijg voor die 220 :p waarschijnlijk zal het niet veel meer worden maja ik heb nog wel even maar focus me er niet op. Maar 220 moet tegen die tijd miss nog kunnen! Die yoke is ook kansloos en die laat ik dan ook gewoon lekker staan, dat is gewoon echt niet mijn ding!

OH medley kan ik je nog wel op ownen denk ik en de laadrace ook aangezien je een vetzak bent hahahaha! Farmers worden op dit moment nog een PR voor mij en de stones tja.......we weten hoe dat eindigt! Dus ik denk dat we allebij 2 sterkere onderdelen hebben en 2 zwakke! Dus het zal op die ene aankomen! En daar gaan allebij even hard voor trainen maatje :D maja kan een hoop lullen maar eerst maar zien of ik mee kan doen :D en heel blijf tot die tijd haha!

En om van jou te verliezen zie ik alleen maar als een eer! Medium Z rules!!!!!!!!!

Ja precies, wordt wel leuk.

whats up ook met die 275 ouwe... echt de laatste 2 cm word opeens struggle of a hustler.. tijd voor die glute activation shizzle? pullthroughs? goodmornings? focus op die glutes squeeezzzze?

maare dat handje na die 250 = netjes.. :roflol:

Dit was een kwestie van kop naar achter en uitademen, gewoon technische fail, was aan het slapen man daar.

Die 275 DL 0:06 kom op SEAT !

Ja, moet eerlijk zeggen dat ik dat een beetje irritant vond, hoewel ik de aanmoedigingen (van jou ook Frank) erg waardeer.


tfoe barra
Echt een sterke wedstrijd gedraaid man. Die deadlift scheel idd echt bijna niks!

thanks man, maar dit was een k*tmoment

Voor de onwetenden niet, maar het was kansloos al vanaf de begin.. Haha, merkte al aan hem dat hij er weinig zin in had (wat normaal niet zo is gezien DL zijn onderdeel is), en als hij weinig zin heeft dan weet ik gewoon dat hij de bovenste stuk niet zal doortrekken.
300 in Kaasstad, mark my words. ;)

Ja true, het is dat Tymen wat ammoniak had voor me anders had ik hem niet eens losgekregen, was echt slaperig en had amper drive. Maar 300 durf ik niks over te zeggen.


Training van net:

Bankdrukken alles paused, wedstrijdgreep
6x90
7x5x95

Vrij easy op sommige reps na.

1 board press
3x100
3x110
3x110
2x110 3f, was hier leeg, ging sheef drukken etc.

Jm press
5x10-15x 30/40kg
1 set met 50kg geprobeerd maar dat was te zwaar

Pendlay Rows
8x100
8x110
2x6x120

geprobeerd met me nieuwe straps, is toch wel chill om zo even de biceps te ontlasten.

-Pulldowns, chest press, pushdowns pompen.

Morgen licht squat, leg extentions, leg curls, goodmornings etc.
 
Front squat
3x100
3x100
1x110
1x120
1x130
1x140 pr
1x150 pr

Deadlift tegen 2 average bands, a la konstantinovs over de halter aan 2 dbs vast
tot 3x2x180

Veel te hoge bandspanning, ik gok op 100+kg.

Snatch eerste keer
reps met 30kg, 40kg
3x50 als hoogste

en wat cleans, thats it.
 
haha 2 average banden. Dat had ik je wel kunnen vertellen ja. Small gebruikte ik voor die oefening zo met dumbbells.
 
haha ja, maar het kostte zoveel moeite dat ik het niet opnieuw ging installeren.
small banden en dan wel de hele band over de halter?
 
ja wel de hele band erover.
 
is dat zwaar frontsquat
 
mwah, het voelt lekker, maar in vergelijking met back squat pak je wel minder kg uiteraard
 
Oooh dacht al, deed keretje 100kg dacht wrm is dit zo zwaar :roflol:
 
deftige front squat... die benaderd qua gewicht gewoon je wrapless back squat right?
 
ja, problem?

vandaag wat gerommeld:

axle mp: 5x72,5 en 4x72,5
log: tot 1x95
fat db: 50 en 55 easy
axle curl contest met jaimy en hans: tot 1x78 en fail op 88, gefeliciteerd hans (won met 93) zieke curlsessie je weet
prowler 2 runs
bench 4 lichte sets tot 5x95, 5x90 etc
 
Deload, of gewoon geen zin om gelijk volgas te gaan?
 
ik weet wel waarom..
hij bespaarde energie om die dikke 1rm op de curl te kunnen zetten
 
Sjonge jonge, volgende keer wil ik weer een harde training zien Ziyed. Oftewel 300+ yoke en 150 stone!
 
een socialize training..altijd leuk

ja was wel gezellig

Deload, of gewoon geen zin om gelijk volgas te gaan?

gewoon rustig aan gedaan

ik weet wel waarom..
hij bespaarde energie om die dikke 1rm op de curl te kunnen zetten

ja die curls waren sick man, goed strikt

epic curls super dude

ja

Sjonge jonge, volgende keer wil ik weer een harde training zien Ziyed. Oftewel 300+ yoke en 150 stone!

Ja, komt wel weer over 2 weken of zo 350+ yoke (pin me er maar aan vast :D) en die stone komt dan ook, vandaag bewust wel rustig aan.
 
moest me inhouden om niet te haten op je geouwehoer. Volgende keer willen we serious shit zien en anders wordt het voor straf de prowler met 80 kg de straat doorlopen.
 
haha, die prowler vandaag viel al behoorlijk tegen, me benen verzuurden na 5 meter al na die training van gister.
 
haha, ja prowler is een bitch, maar wel supergoed :)

Ben benieuwd naar je +350 kg yoke
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven